Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:376588
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    1
  Tiesības uz izglītību    2
  Izglītība no pamatskolas līdz augstskolai    3
  Pirmsskolas izglītība    4
  Pamatskolas izglītība    4
  Vidējā izglītība    4
  Vispārējās vidējās izglītības programmas    4
  Profesionālā vidējā izglītība    5
  Arodskolas    5
  Arodvidusskolas    5
  Pēc vidējā izglītība    5
  Augstākā izglītība    6
  Studiju programmu veidi augstskolās    6
  Profesionālā augstākā izglītība    6
  Akadēmiskā augstākā izglītība    7
  Maģistra studijas    7
  Doktorantūra    7
  Skats uz izglītības sistēmu    8
  Secinājumi    11
  Izmantotā literatūra    12
Extract

Ievads


Izglītība sociāla sfēra, kas atkarīga un ietekmējama no daudziem faktoriem. Vispārējā krīze valstī saasinājusi visas problēmas, studenti krīt izmisumā, ko iesākt, piemēram, trešā kursa studentiem Policijas Akadēmijā? Policisti tiek atlaisti, štata vietas samazinātas, algas iesaldētas vai šādā situācijā ir jēga turpināt mācības, ja redzams, ka darba tirgū iespējas nav. Pēdējā laikā jo asi nomāc jautājums par to, kam ir jēgas, kas notiek ar izglītības sistēmu, vai ir jēgas turpināt mācības?
Savā darbā es apskatu izglītības sistēmu kopumā, bez ietekmes no ārējiem faktoriem, bet turpinot savu darbu iesaistu ārējos faktorus, kas būtiski izmaina skatījumu uz izglītību un tās iespējām Latvijā, cik pilnvērtīgi ir iespējams studēt un mācīties pašreizējā situācijā, es domāju, šis ir jautājums, ko sev uzdod katrs students.

Latvijas izglītības sistēma dod dažādas iespējas un veidus kā iegūt labu izglītību. Mans mērķis ir noskaidrot sīkāk kādas izglītības iespējas tiek piedāvātas Latvijā.
1989. gada 20. novembrī ANO Ģenerālā asambleja pieņēma Bērnu tiesību Konvenciju. Tās būtība- radīt apstākļus, lai bērns kā personība varētu pilnīgi un harmoniski attīstīties. Konvencijas 28. pantā atdzītas bērna tiesības uz izglītību. To realizēšanai jānodrošina bezmaksas un obligātā pamatizglītība, visiem pieejama vidējā un augstākā izglītība. (1: 230 lpp.)

Izglītības mērķis- radīt ikvienam cilvēkam iespējas veidoties par garīgi un fiziski attīstītu, brīvu un atbildīgu radošu kultūras personu.

Izglītības galvenie uzdevumi:
o Radīt pamatu cilvēka garīgo un fizisko spēju harmoniskai izkopšanai;
o Veicināt personības kā nacionālās kultūras un cilvēces kultūras vērtību radoša apguvēja un bagātinātāja veidošanos
o Rosināt cilvēku tālākai izglītībai un palīdzēt viņiem sagatavoties veiksmīgai praktiskai darbībai. (1:231 lpp.)
Tiesības uz izglītību
Izteikt 112. pantu sekojošā redakcijā:
Ikvienam ir tiesības ar likumu uz vienlīdzīgiem pamatiem iegūt izglītību. Valsts nodrošina iespējas bez maksas iegūt pamata un vidējo izglītību. (2: 36 lpp.)
Soli pa solim apskatīsim izglītības iespējas sākot ar primārajām.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register