Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:258005
 
Evaluation:
Published: 10.02.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Informācijas ievākšana;   
2.  Mērķa noteikšana;   
3.  Mēķauditorijas noteikšana;   
4.  Laika izvēle;   
5.  Budžeta plānošana;   
6.  Reklāmas līdzekļu izvēle;   
7.  Efektivitātes reitings;   
8.  Reklāmas paziņojumu veidošana;   
9.  Reultāta novērtējums.   
Extract

Mērķis ir izveidot vienotus uzņēmuma rituālus un līdz ar to iekšējo adaptāciju. Uzņēmumā nepastāv vienota tradīciju kultūra, katrs dienests kaut ko mēģina ieviest pats, bet nodaļās tās nav vispār. Ekonomikas un grāmatvedības dienesti, kā arī pārējā administrācija vienojas kopā dzimšanas un vārda dienu svinībās, bet tie ir vienīgie pasākumi, kur tiek sapulcināti gandrīz visi administrācijas darbinieki. Visai reti tiek rīkotas balles un citi darbiniekiem domāti izklaides pasākumi. Kultūras darbiniece pamatā nodarbojas ar slimnieku izklaides pasākumu veidošanu. Jautājot, kāpēc ir tik maz izklaides pasākumu tiek rīkoti darbiniekiem, atbildi no direktora saņēmu, ka liekos naudas līdzekļus slimnīca labāk piešķir prēmijās vai piemaksās darbiniekiem, kas arī nav slikts risinājums. Tomēr centos uzzināt, kā paši slimnīcas darbinieki attiecas pret dažādu kopēju atpūtas un izklaides pasākumu organizēšanu. Šim mērķim izveidoju nelielas anketas un izplatīju tās slimnīcas darbiniekiem. Saņemot anketas atpakaļ, secināju, ka ievērojami lielākā daļa darbinieku labprāt piedalītos kopējos pasākumos. Nākošais uzdevums bija noskaidrot reālo situāciju, tas ir, vai tiešām balles( jo tas ir vienīgais slimnīcas organizētais kopējs pasākums) apmeklē tik daudz cilvēku, cik parādīja aptaujas rezultāti? Izrādījās, ka rezultāti nav nemaz tik spīdoši. Slimnīcā ir ___ darbinieki un no tiem dažāda veida kopīgos darbinieku pasākumus apmeklē tikai aptuveni 30% tas ir aptuveni ___ darbinieki. Mans mērķis ir izstrādāt pasākumu kopumu, kas vairāk vienotu organizācijas darbiniekus. Draudzīga darba komanda ir jebkura biznesa pamatā, kopējas darbinieku izklaides saliedē darba komandu. Labi pavadīts darbs neformālā atmosfērā palīdz veidot komandu un sasniegt nospraustos darba mērķus. Tas palīdz arī jaunajiem darbiniekiem labāk integrēties kolektīvā. Sporta spēles un citas kopējas izklaides palīdz uzlādēt cilvēkus ar pozitīvu enerģiju, kā arī stimulē savstarpēju sadarbību.
Mērķi:
Informēt visus darbiniekus par plānotajā izklaidēm;
Panākt lielāku darbinieku skaita iesaistīšanos kopējos pasākumos;…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register