Nr. |
Chapter |
Page. |
|
Ievads |
8 |
1. |
Teorētiskā daļa |
8 |
1.1. |
Mācību mērķis un uzdevumi |
8 |
1.2. |
Audzināšanas mērķis un uzdevumi |
11 |
1.2.1. |
Audzināšanas metodes |
14 |
1.3. |
Mācību principi |
15 |
1.4. |
Ārpusklases darba vispārīgais raksturojums |
18 |
1.5. |
Mācību un audzināšanas procesi ārpusklases darbā |
19 |
1.5.1. |
Mācību procesa vispārīgais raksturojums |
19 |
1.5.2. |
Audzināšanas procesa vispārīgais raksturojums |
20 |
1.5.3. |
Mācību un audzināšanas procesa vienotība |
21 |
1.6. |
Ārpusklases audzināšanas darba organizācijas pamatformas |
21 |
1.7. |
Mācību metodes izšūšanas pulciņā |
22 |
1.8. |
Ārpusklases darba skolēnu personības veidošanas uzdevumi |
24 |
1.9. |
Ārpusklases darba audzināšanas principi |
25 |
1.10. |
Izšūšanas pulciņa vadītāja profesionalitāte un kompetence |
26 |
1.11. |
Pusaudžu vecumposma vispārīgais raksturojums |
28 |
1.11.1. |
Pusaudžu vecumposma īpatnību ietekme uz darba prasmju un attieksmju veidošanās procesu |
32 |
1.12. |
Skolēnu (audzēkņu) spēju vispārīgais raksturojums |
33 |
2. |
Praktiskā daļa |
37 |
2.1. |
Izšūšanas pulciņa materiāli tehniskā bāze |
37 |
2.1.1. |
Darba drošības un higiēnas noteikumi izšūšanas pulciņā |
39 |
2.2. |
Izšūšanas pulciņa nodarbību organizēšana un plānošana |
39 |
2.3. |
Iegūto materiālu analīze un novērtējums |
41 |