Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:942790
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Ekonomikas vēsture    4
1.1.  Ekonomikas attīstības posmi    5
2.  Jaunā ekonomika    8
2.1.  Tehnoloģijas    9
2.2.  Informācijas tehnoloģijas    10
2.2.1.  Telekomunikācijas    12
2.2.2.  Internets    14
2.2.3.  Elektroniskā komercija    16
2.2.4.  E- bizness    17
2.3.  Globalizācija    18
2.4.  Izglītots un aktīvs cilvēks    20
2.5.  Nemitīga konkurence    22
2.6.  Kopuzņēmumi jeb alianses    23
2.7.  Atrašanās vieta    25
3.  „Jaunās ekonomikas” problēmas un iezīmes makroekonomikā    26
3.1.  Pasaules ekonomikas situācijas apskats    26
3.2.  "Jaunās ekonomikas” makroekonomiskie faktori    28
3.3.  Jaunās ekonomikas problēmas    30
  Secinājumi    33
  Bibliogrāfiskais saraksts    34
Extract

Secinājumi

1.Mūsdienās „jaunā ekonomika” ir kļuvusi par faktisko un svarīgo jautājumu, tā ir viena no jaunākajiem un progresīvākajiem ekonomikas virzieniem.
2.Ar „jaunās ekonomikas” jēdzienu ir skaidrojamas visas modernās tehnoloģijas, jauna pieeja biznesam, globalizācija, nemitīga konkurence, pārmaiņas un attīstība, kā arī izglītība un tas viss ir ekonomikas virzītāji.
3.Ar jaunās ekonomikas virzienu daudzi uzņēmumi progresē un piedzīvo ziedu laikus, jo ar jauno tehnoloģiju palīdzību tie ietaupa laiku, izmaksas un resursus.
4.Galvenais no „jaunās ekonomikas” virzītājiem ir globalizācija. Ar tās palīdzību, var nopirkt un pasūtīt preci no citas valsts ar datora klaviatūras palīdzību, nospiežot dažus taustiņus. Globalizācijā tiek aptverts viss globālais tirgus.
5.Ļoti svarīga loma šajā ekonomikas virzienā ir cilvēkam, jo tieši cilvēks ir ideju radītājs un pateicoties izglītotiem un inovatīviem cilvēkiem, mēs šodien varam lietot datorus, sērfot internetā un sazināties ar mobilo telefonu palīdzību.
6.Kā arī pateicoties „jaunās ekonomikas” globālajam tirgum ir palielinājusies konkurence, jo agrāk katrs strādāja savā reģionā, bet līdz ko pavērās plašākas iespējas tā visi uzņēmumi sāka konkurēt pasaules tirgū. Konkurencei ir savas priekšrocības, jo tā kā daudzi uzņēmumi konkurē, līdz ar to patērētājs izvēlas sev piemērotāko variantu.
7.Šis viss, kas tika minēts, bez tā mūsu dzīve nav iedomājama, un nākotnē tas viss tikai progresēs.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register