Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:839521
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.06.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.1.  Mārketinga pētījumi   
1.1.1.  Mārketinga pētījumu veikšanas principi un konceptuālās pieejas   
1.1.2.  Mārketinga pētījumu metodes un procedūras   
1.1.3.  Mārketinga pētījumu objekti   
1.2.  Mārketinga stratēģiju izstrāde   
1.2.1.  SWOT analīze   
1.3.  Tirgus segmentēšana   
1.3.1.  Tirgus segmentācijas kritēriji un principi   
1.3.2.  Tirgus segmentācijas metodes   
1.3.3.  Segmentēšana pēc metodes “a priory”   
1.3.4.  Metode “K-segmentēšana” (“post-hoc” metode)   
1.3.5.  Perspektīvo segmentu kritēriju novērtējums   
1.4.  Inovācijas riski   
Extract

Mārketinga pētījumu veikšana ir svarīga mārketinga analītiskās funkcijas sastāvdaļa (1.1. att.). Mārketinga pētījumi paredz sistemātisko datu vākšanu un analīzi par tādiem firmas mārketinga darbības aspektiem, kuru ietvaros nepieciešams pieņemt kādus lēmumus. Īpašu uzmanību mārketinga pētījumos pievērš šādiem tirgus aspektiem:
tirgus stāvokļa un attīstības tendenču novērtēšana;
patērētāju uzvedības pētīšana;
konkurentu, piegādātāju un starpnieku darbības analīze;
mārketinga kompleksa pētīšana, tostarp preču sortimenta vadīšana;
cenu veidošanās;
stimulēšanas līdzekļu piemērošana.
Mērķtiecīgums mārketinga pētījumu veikšanā un galvenais to rezultātu praktiskas izmantošanas pakāpe galvenokārt ir atkarīga no firmas esošās pārdomātās mārketinga stratēģijas un mārketinga programmām. Tas ļauj izvirzīt ne tikai precīzus mērķus, bet arī noteikt līdzekļus un metodes, kas nepieciešami šo mērķu sasniegšanai uz noteikto periodu. Šai sakarā parādās ne tikai vajadzība pēc pastāvīgas svarīgāko problēmu pētīšanas, bet arī nepieciešamība noteikt to izpētes secību, dziļumu un mērogus, un tātad arī kvalitatīvos tirgus pētīšanas principus.
Tirgus darbības uzkrātā pieredze parāda, ka neveicot mārketinga pētījumus nav iespējams pareizi risināt jaunas preces ieviešanās tirgū problēmu. Mārketinga pētījumi ļauj atrast visperspektīvākos mērķtirgus un pielāgoties tirgus un patērētāju mainīgajām prasībām…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register