Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:205041
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.12.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

Ir dažādi iemesli, kāpēc tiek veidoti un ieviesti jauni produkti. Viens no fundamentālākajiem ir mūsdienu dinamiskais dzīves ritms. Strauji attīstās ne tikai ražošanas tehnika un tehnoloģijas, bet arī strauji mainās patērētāju pieprasījums. Ja kompānija ir ieņēmusi noteiktu tirgus nišu, izvēlējusies savu mērķauditoriju, definējusi savas vajadzības un izvērtējusi savas tirgus iespējas un pozīciju tajā, ir patiesi pienācis īstais laiks, kad nebūtu vēlams paļauties tikai uz esošo savu piedāvāto produktu klāstu, bet gan censties attīstīties, pilnveidoties, piedāvājot patēriņa tirgum jaunus produktus.
Mārketinga konsultantu firma Allen&Hamilton izvirza sešas kategorijas, kurās definē, kādi ir jauno produktu veidi.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register