Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:440850
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  PATREIZĒJĀS SITUĀCIJAS VĒRTĒJUMS    5
1.1.  Kāds ir uzņēmuma ekonomiskais stāvoklis?    5
1.2.  Kāda ir uzņēmuma resursu izmantošanas pakāpe?    5
1.3.  Kāda ir vispārējā situācija tirgū?    5
2.  PROBLĒMA VAI IESPĒJAS    5
3.  MĒRĶA DEFINĒŠANA    6
3.1.  Mērķu formulējums    6
3.2.  To īstenošanas termiņu noteikšana    7
3.3.  Mērķu īstenošanai nepieciešamās darbības    7
3.4.  Mērķu īstenošanai nepieciešamie resursi    7
4.  MĒRĶA TIRGUS NOTEIKŠANA    8
4.1.  Kur pakalpojums tiks realizēts?    8
4.2.  Kādas šajā tirgū ir tendences?    8
5.  MĒRĶAUDITORIJAS NOTEIKŠANA    8
5.1.  Kas būs pakalpojuma galvenais „pircējs”?    8
5.2.  Kāda ir galveno pircēju pirktspēja?    8
5.3.  Kādas ir pircēju galvenās intereses un vēlmes?    9
5.4.  Cik liela ir mērķauditorija?    9
6.  PAKALPOJUMA KONCEPCIJAS IZSTRĀDE UN TESTĒŠANA    9
6.1.  Kāds būs pakalpojums, tā svarīgākie parametri un īpašības?    9
6.2.  Kādas būs pakalpojuma stiprās un vājās puses, salīdzinot ar alternatīvo vai konkurentu pakalpojumu?    12
6.3.  Kā pakalpojums tiks organizēts?    14
7.  NEPIECIEŠAMO SADARBĪBAS PARTNERU NOTEIKŠANA    14
7.1.  Uz kādiem pamatnosacījumiem tiks veidotas sadarbības attiecības?    15
8.  PAKALPOJUMA RAŽOŠANAS IESPĒJU ANALĪZE    15
8.1.  Nepieciešamie ražošanas resursi, to pieejamība    15
8.2.  Nepieciešamie finanšu līdzekļi, to ieguves iespējas    16
9.  PRODUKTU RAŽOŠANAS IZMAKSU PROGNOZĒŠANA    19
9.1.  Kādi izmaksu posteņi veidosies?    19
9.2.  Cik lielas būs patstāvīgās un mainīgās izmaksas?    20
10.  PRODUKTU PĀRDOŠANAS IESPĒJU ANALĪZE    21
11.  PAKALPOJUMA CENAS NOTEIKŠANA    21
11.1.  Cenas veidošanas stratēģija, tās pamatojums    21
11.2.  Pakalpojuma pilnas pašizmaksas noteikšana    22
11.3.  Pakalpojuma iespējamā cena un tās diference dažādos tirgos un dzīves ciklos    22
12.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJAS IZSTRĀDE    22
12.1.  Mērķauditorijas noteikšana    22
13.  REKLĀMAS PASĀKUMU IZSTRĀDE    23
13.1.  Reklamējamā pakalpojuma raksturlielumu, reklāmas izmaksu noteikšana    23
14.  NOIETA STABILIZĒŠANAS SISTĒMAS    23
14.1.  Kad un kādi pasākumi tiks veikti?    23
14.2.  Pie kādiem pakalpojuma pārdošanas apjomiem notiks cenu izmaiņas, vai tās notiks?    24
15.  RISKU APZINĀŠANA, PRET RISKU PASĀKUMU IZSTRĀDE    25
15.1.  Riska veidi, kuriem pakļauts uzņēmums    25
16.  PRECES DZĪVES CIKLA NOTEIKŠANA    26
17.  SECINĀJUMI    28
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    29
  PIELIKUMI    30
Extract

17. SECINĀJUMI
1. Uzņēmuma galvenais mērķis ir apmierināt jebkura pircēja, klienta vajadzības un pieprasījumu.
2. Pirms realizēt ideju par jauna pakalpojuma ieviešanu, nepieciešams veikt tirgus izpēti, iegūto informāciju rūpīgi izanalizēt.
3. Katram potenciālajam uzņēmējam, kas vēlas uzsākt uzņēmējdarbību, ir skaidri jāapzinās tas, kādi resursi un kādā apjomā nepieciešami, lai nodrošinātu iecerētā uzņēmuma darbību, kā arī jāprot novērtēt darbības sagaidāmos rezultātus.
4. Jebkuram uzņēmējam jāmāk vadīt un kombinēt viņa rīcībā esošos dažāda veida resursus, ņemot vērā tirgus prasības.
5. Ir nepieciešams sekot līdzi tirgus tendencei, lai varētu uzlabot piedāvāto pakalpojumu.
6. Ir nepieciešams atrast drošus sadarbības partnerus, ar kuriem būtu patstāvīga sadarbība un labas attiecības.
7. Pirms uzņēmuma dibināšanas ir jāreģistrējas Latvijas Republikas uzņēmumu reģistrā, Valsts ieņēmumu dienestā kā nodokļu maksātājam.
8. Ir jāizpēta konkrēta vieta, kur uzņēmums atradīsies.
9. Valsts ieņēmumu dienestā ir jāreģistrē uzņēmuma juridiskā adrese.
10. Ir jāatrod sadarbības partneris no kā nomāt telpas uzņēmuma vajadzībām.
11. Piedāvājot šāda veida pakalpojumu, cilvēki tiek progresēti uz aktīvu darbību sevis papildināšanai.
12. Jo vairāk organizācijas un atbalstu fondi tiks piesaistīti, jo vairāk filiāles varēs atvērt.
13. Jebkura uzņēmuma atvēršanai ir nepieciešamas lielas investīcijas, kuras var nodrošināt pirmā gada attīstīšanos un izmaksu segšanai.
14. Apzinoties tuvāk esošos konkurentus ir nepieciešams izveidot pakalpojuma attīstības stratēģiju, kas pārspēj konkurentus.
15. Jauni uzņēmumi Latvijā ne tikai uzlabo ekonomisko stāvokli, bet arī veido kopības sajūtas, kur šī pakalpojuma entuziasti attīsta sevi radoši.


Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1311310
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register