Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:987302
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Not used
Extract

Viesmīlības industrija

Šodienas straujajā un mainīgajā dzīvē katru dienu vilcieni, kuģi, lidmašīnas, automobiļi un autobusi pārvieto pa visu pasauli simtiem un tūkstošiem cilvēku, kas ceļo gan darījumu, gan atpūtas nolūkā.
Izmitināšanas sektors ietver dažāda veida naktsmītnes un viesu izmitināšanas iespējas, kuras var iedalīt tajās, kas pilnībā nodrošinātas ar apkalpošanu (ēdināšana tiek nodrošināta), un tajās, kur pašiem jārūpējas par ēdināšanu. Viesnīcas ir visnozīmīgākais un plašāk pazīstamais tūristu izmitināšanas veids.[1.]
Visiem ceļotājiem, kad viņi atrodas prom no mājām, ir nepieciešams pārnakšņot un saņemt vienu vai vairākus pakalpojumus: ēdināšanu, tālruņa sakarus, veļas mazgāšanu, bagāžas nešanu, biroja tehnikas izmantošanu u.tml. Uzņēmumi, kas piedāvā šos pakalpojumus, ir viesnīcas.
Viesnīcas piedāvā ne tikai taustāmus pakalpojumus, kādi ir gulta vai ēdiens. Daudz vairāk viesnīcas piedāvā netaustāmus jeb netveramus pakalpojumus, kas balstās uz viesa izjūtām un pieredzi. Piemēram, restorānā pasniegts ēdiens ir izgaršojams produkts, kas sniedz arī vizuālu priekšstatu.
Pakalpojumu noturīgums, to augstā kvalitāte no dienas dienā ir tas, kas nodrošina viesu atgriešanos viesnīcā un uzticību tai.

2. Mārketinga darbības raksturojums

Mārketings:
tas ir uzņēmuma uzvedības princips, kas sevī ietver visu ar tirgu saistīto lēmumu konsekventu saistību ar pircēju un lietotāju prasībām un vajadzībām;
tā ir rīcība, lai ar speciālu tirgus pasākumu kompleksa palīdzību iegūtu sev pircēju lielāku labvēlību, salīdzinot ar konkurentiem.
Tātad mārketinga mērķis ir maksimāli paaugstināt īpašnieku ienākumus. Mārketingā īpaša nozīme ir stratēģijas formulējumam, kā izvēlēties mērķa pircējus, kā nostiprināt ar viņiem attiecības, kā veidot priekšrocības, lai tās būtu atšķirīgas no konkurentiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register