Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:197340
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.02.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 16 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Anotācija    2
2.  Annotation    3
3.  Ievads    5
4.  Socializācijas būtība    7
4.1.  Socializācija paklausībai    9
4.2.  Sociālo prasmju apguve    10
4.3.  Socializācija kritiskai domāšanai    10
5.  Bērna psihes attīstības posmi    12
5.1.  Psiholoģiskās attīstības īpatnības    12
5.2.  Jaunākā skolas vecuma bērna raksturojums    13
6.  Zinātniski pētnieciskā darba analīze    15
7.  Secinājumi    37
8.  Izmantotās literatūras saraksts    38
9.  Pielikums    39
Extract

Ievads

Balstoties uz to, ka jaunāko skolēnu socializācija mūsdienu sabiedrībā ir ļoti aktuāla tēma pēdējos gados, autore izvēlējās rakstīt par šādu tēmu Autori patiesi interesē tas, kā bērni, sākot iet skolā, iejūtas starp klasesbiedriem, vai viņi runā mājās par skolu un dažādas citas lietas, kas saistītas ar to, kā veidojas bērna attiecības ar citiem cilvēkiem, sākot iet skolā.
Uzsākot apmeklēt skolu, bērna un vecāku dzīvē notiek lielas pārmaiņas. Bērns nonāk nepazīstamā vidē, sastopas ar nepazīstamiem bērniem un pedagogiem, izmainās viss dzīves ritms un prasības. Šie jaunie apstākļi var izraisīt bērnā bailes, satraukumu, nedrošību, bērni bieži vien nav gatavi komunicēties ar citiem bērniem un pieaugušajiem.
Ļoti svarīgs moments, bērniem uzsākot skolas gaitas, ir integrēties jaunajā vidē, apgūt nepieciešamās prasmes, iemaņas, zināšanas, kuras nepieciešamas skolā.
Segregācija iemāca bērniem bailes, ignoranci un rada aizspriedumus; integrācija un iekļaujoša izglītība iemāca iecietību, līdzjūtību, cieņu un sapratni.
Visiem skolēniem ir nepieciešama tāda izglītība, kas sagatavo tos tālākai dzīvei.
Ievērojot tēmas aktualitāti, izvirzītā mērķa un pētījuma būtība ir ļoti nepieciešama un svarīga, nodrošinot skolēniem nepieciešamos priekšnosacījumus veiksmīgām mācībām un saskarsmes attīstībai.
Pēc autora uzskatiem pēdējos gados šī tēma ir ieinteresējusi mūsu sabiedrību arvien vairāk un vairāk.
Autora darba uzdevums ir apskatīt plašāk un izanalizēt dažāda veida literatūru par bērna socializēšanos, par to kā bērns komunicējas klases kolektīvā, un saprotas ar skolotājiem.
Autora uzdevums ir savākt un apkopot materiālus par socializācijas procesu.
Autore vēlējās uzzināt, cik liela noteicošā loma socializācijā ir sabiedriskajai audzināšanai, ko socializācijas procesā apgūst cilvēks.
Zinātniski pētnieciskā darba teorētiskajā daļā tiek paskaidrots par socializācijas būtību, par bērna psihes attīstības posmiem, par to kā padarīt skolu efektīvu, par ieteikumiem darbā ar skolēniem.
Pētnieciskajā daļa autore veica vairākas aptaujas. Tajās piedalījās dažāda vecuma un dzimuma bērni, kā arī viņu vecāki. Aptaujas tika apkopotas un analizētas, lai precīzi varētu noteikt, vai bērni labi integrējas sabiedrībā.
Tika veikti pētījumi par visiem jautājumiem, kas saistīti ar bērna socializēšanos mūsdienu vidē.


Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register