Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • "Jaunās pedagoģijas" pārstāvju pedagoģiskās atziņas un to pielietošanas iespējas mūsdienu sākumskolas pedagoga darbībā

     

    Research Papers11 Pedagogy

3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:654494
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.06.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  „JAUNĀS PEDAGOĢIJAS” PĀRSTĀVJU PEDAGOĢISKĀS ATZIŅAS    5
1.1.  Brīvās audzināšanas, Eksperimentālās un Funkcionālās pedagoģijas atziņas    6
1.2.  „Jaunās pedagoģijas” pārstāvju Latvijā-jaunlatviešu atziņas    7
1.3.  „Jaunās pedagoģijas” pārstāvju Latvijā-Jaunās strāvas darbinieku atziņas    9
2.  SĀKUMSKOLAS PEDAGOGA DARBĪBA MŪSDIENĀS    11
3.  PEDAGOĢISKO ATZIŅU PIELIETOJAMĪBA SĀKUMSKOLAS PEDAGOGA DARBĀ    13
  Nobeigums    15
  Bibliogrāfija    16
  Pielikumi    17
Extract

Nobeigums
Rakstot referātu tika pētīta literatūra, interneta resursos un datu bāzēs informācija par „Jaunās pedagoģijas” pārstāvju pedagoģiskajām atziņām, lai noskaidrotu to pielietojamības iespējas sākumskolas pedagoga darbībā. Tika pētīta datubāzē ebscohost.com pieejamā informācija par šo tēmu, profesora Žukova grāmata „Pedagoģijas vēsture, Pamatkurss”, divas Antoloģijas „Pedagoģiskā doma Latvijā līdz 1890.gadam” un „Pedagoģiskā doma Latvijā no 1890.g. līdz 1940.g.”, tā rezultātā tika noskaidrots, ka „Jaunās pedagoģijas” galvenais uzdevums bija sekmēt bērna paša „ES” apzināšanos, dzīves apstākļu, kur viņam būs jārealizē savi mērķi un vēlmes, izpratni. Jauno pedagogu atziņu pamatā bija bērna dabas iepazīšana, pedagoģisko problēmu pamatā bija bērna izzināšana.
Tika pētīta literatūra, informācija interneta resursos par sākumskolas pedagoga darbību mūsdienās, lai varētu izprast vai „Jaunās pedagoģijas” pārstāvju pedagoģiskās atziņas ir pielietojamas šajā darbā. Pētīju Izglītības un zinātnes ministrijas 2009.gada 18.oktobra rīkojumu Nr.425 un LR Izglītības likuma, VI nodaļu, tā rezultātā tika noskaidroti , pedagoga darba pienākumi, īpašie faktori, kas raksturo darba vidi, specifiskās prasmes profesijā.
Tika izveidota anketa un anketēti topošie sākumskolas pedagogi par „Jaunās pedagoģijas” pārstāvju pedagoģisko atziņu pielietošanas iespējas mūsdienu sākumskolas pedagoga darbībā. Anketēšanas rezultātā tika noskaidrots, ka topošie skolotāji ir informēti par to, kas ir „atziņas”, vairāk nekā puse no viņiem jau tagad savā dzīvē vadās pēc konkrētām viņu izvēlētām atziņām un visi aptaujātie pedagoģiskās atziņas uzskata par vērtīgam un veiksmīgām.
Tika apkopoti un analizēti visi dati- gan teorētiskie materiāli, gan anketēšana, lai noskaidrotu „Jaunās pedagoģijas” pārstāvju pedagoģisko atziņu pielietojamību sākumskolas pedagoga darbā. Teorētisko materiālu un anketēšanas rezultātā tika noskaidrots, ka „Jaunās pedagoģijas” pārstāvju pedagoģiskās atziņas ir pielietojamas sākumskolas pedagoga darbā.
Līdz ar to pētījumam izvirzītais mērķis tika sasniegts un uzdevumi izpildīti.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1354574
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register