Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:890322
 
Evaluation:
Published: 02.03.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    5
1.  Saskarsme    7
1.1.  Pirmā iespaida veidošanās    8
1.2.  Saskarsme un savstarpējā saprašanās    8
1.3.  Saskarsmes veidi    9
2.  Vecumu posmi    10
2.1.  Pusaudžu vecumposms    11
2.2.  Jauniešu psihiskās attīstības raksturojums    11
3.  Jauniešu savstarpējās attiecības    14
4.  Praktiskā daļa    16
  Secinājumi    28
  Izmantotā literatūra    29
Extract

Darba tēmas nosaukums ir „Jauniešu savstarpējās attiecības”. Šādu tēmu autore izvēlējās, jo mūsdienās jauniešiem ir dažādi grupējumi, jaunieši ietekmē cits citu un arī ietekmējas no citiem, tādējādi rodas dažādas attiecības. Arī pati autore ir jauniete, tāpēc šī tēma ir svarīga. Daudzi no jauniešiem pat neaizdomājas par savu uzvedību, izskatu, vai izturēšanos pret citiem jauniešiem. Izlasot šo darbu, tas liks viņiem par to aizdomāties. Jauniešu vecums ir būtisks posms savstarpējo attiecību veidošanā, jo jaunieši pārdzīvo vientulību, meklē iepazīšanos, tuvību, bieži iemīlas vai arī nodibina patstāvīgas attiecības, pārdzīvo pirmo mīlestību. Autore uzskata, ka svarīga nozīme jauniešu dzīvē ir vienaudžu sabiedrībai, kura šai vecumā pilda svarīgas funkcijas:
ir dažāda veida informācijas avots;
vide, kur tiek veidota un realizēta emocionālā kontakta nepieciešamība, veidojas draudzības, kopības un mīlestības jūtas;
vieta, kur tiek veidota kopība un uz tās pamata apgūtas uzvedības formas, rituāli un mode.
Mērķis: darba mērķis ir labāk izzināt jauniešu savstarpējās attiecības, un noskaidrot, kāpēc tas ir tieši tā.
Uzdevumi:
1.atrast, analizēt un apkopot informāciju;
2.pētīt jauniešu attiecības dažādās vietās;
3.izveidot un apkopot aptaujas anketas;
4.izveidot secinājumus.
Hipotēze: ļoti atšķirīgs ir pusaudžu vecuma posms no jauniešu vecuma posma.
Pētījuma objekts: jauniešu savstarpējās attiecības.
Darbā izmantotās metodes:
1.zinātniskās literatūras apkopošana un analizēšana;
2.anketēšana;
3.grafiskā metode.
Rakstot šo darbu, darba autore uzzināja, cik ļoti atšķirīgs ir pusaudžu vecumposms no jauniešu vecumposma. Starp tiem pastāv ļoti daudz atšķirīgu īpašību, kuras jūs uzzināsiet un ar kurām jūs iepazīsieties šajā darbā.
Veicot šo pētījumu, darba autore ir iepazinusies arī ar jauniešu vecumposma psiholoģiju.
Psiholoģija ir mācība par cilvēka iekšējo pasauli, tās būtību, t.i., cilvēka jūtām, emocijām, saskarsmi ar citiem cilvēkiem, domāšanu, personības īpašībām utt.
Psiholoģijai kā zinātnei ir īsa vēsture un gara priekšvēsture. Mēģinājumi ielūkoties cilvēka iekšējā pasaulē, to izskaidrot un līdz ar to prognozēt cilvēka uzvedību un rīcību, tika izdarīti jau sirmā senatnē. Kad cilvēks sāka interesēties, kā viņš izskatās, kā domā, ko jūt, kāpēc redz sapņus, iemīlas, sarūgtinās utt., sāka veidoties viņa priekšstats pašam par sevi. To vēlāk nosauca par “Es” tēlu. Uz daudziem jautājumiem cilvēks nevarēja un arī šodien vēl nevar rast atbildi, taču vajadzība iepazīt sevi un citus, bija un paliek.
Zinātniski pētniecisko darbu, darba autore raksta uz diviem gadiem. Darbs veidots no divām daļām – teorētiskās un praktiskās.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1137673
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register