Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:506497
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.01.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Esmu izvēlējusies jaunu produktu VALMIERAS PIENS produkciju- „Nakts Sieriņi” un „Rīta jogurts”.

Produkta patēriņa efekts.

Virzot produktu tirgū, izvērtēju kādu labumu patērētājs gūs, ipērkot jauno produktu.
Šajā gadījumā patērētājs iegūs :
1.Veselīgus, dabīgus, svaigus piena produktus no tīras lauku vides;
2.demokrātiskas cenas;
Šīs īpašības jāuzsver reklamējot produktu.

Pamat lēmumu pieņemšana

Lai jauno produktu efektīvi virzītu tirgū, jāpieņem vairāki pamat lēmumi:
1)Kad virzīt (laiks)? -Ja jaunais produkts nomaina kādu produktu, tad to vajag piedāvāt tirgū tikai pēc tam, kad iepriekšējā produkta realizācijas apjoms ir krities zem normāla līmeņa, bet ja konstatēts, ka produktu vēl var pilnveidot, tad labāk izlaist vienu sezonu un nākamajā sezonā iziet ar labāku preci.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register