Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:245406
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.10.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 16 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Tēla veidošanas teorētiskie aspekti    6
2.  Mārketinga teorijas izmantošana tēla veidošanā    7
2.1.  Mārketinga mērķis    7
2.2.  Mārketinga plānošanas procesi    8
2.3.  Pieprasījuma situācijas tirgū un mārketinga veidi    9
2.4.  Konkurence    10
2.5.  Pakalpojuma būtība un kvalitātes vadība    11
2.6.  Jaunu produktu ieviešana    15
2.7.  Uzņēmuma darbības analīzes veidi    16
2.7.1.  Konkurentu analīze    16
2.7.2.  SWOT analīze    17
4.  Jēkabpils 3.vidusskolas atpazīstamības analīze    23
4.1  Jēkabpils 3.vidusskolas vispārīgs raksturojums    23
4.2.  Interneta vide un Jēkabpils 3. vidusskola    26
4.3.  Aptauja par skolēnu un vecāku attieksmi un viedokli par Jēkabpils 3. vidusskolu    26
4.3.1.  Pirmo klašu skolēnu vecāku aptaujas rezultāti    27
4.3.2.  7. C klases audzēkņu aptaujas rezultāti    28
4.3.3.  9. Klases skolēnu aptaujas rezultāti    29
4.3.4.  10. Klases aptaujas rezultāti    30
  Mani secinājumi pēc intervijas ar Jēkabpils 3. vidusskolas direktoru    31
4.3.6.  Skolēnu iedalījums pēc atrašanās vietas (Jēkabpils, Jēkabpils raj.)    32
4.4.  Jēkabpils Valsts ģimnāzija un Jēkabpils 3 vidusskola-konkurenti    32
4.4.1  Mājas lapu salīdzināšana    33
4.4.2.  Uzņemšanas nosacījumi skolās    33
4.5  SVID analīze    34
  Secinājumi    36
  Izmantotā literatūra    37
  Anotācija    38
  Annotation    39
Extract

Jēkabpils 3. vidusskolas vēsture ir aizsākusies pagājušā gadsimta sākumā. Šo gadu laikā skola vairākkārt ir mainījusi nosaukumu, kas ne vienmēr sekmēja skolas atpazīstamību sabiedrībā, par to liecina vēl ar vien neskaidrā situācija daudzos skolas vēstures jautājumos. Jēkabpils 3. vidusskola pieder pie valstiskā sektora uzņēmumiem, kurš sniedz pakalpojumus (izglītību) un kura stratēģiskais mērķis nav peļņas gūšana. Kā jebkuram uzņēmumam arī skolai ir nepieciešams veidot tēlu. Šī jautājuma aktualitāti pastiprina nelabvēlīgā demogrāfiskā situācija valstī, kas ietekmē skolēnu skaitu izglītības iestādēs. Zinātniski pētnieciskajā darbā autors cenšas izzināt Jēkabpils 3. vidusskola tēlu sabiedrībā.
Darba temats- Jēkabpils 3. vidusskola tēls sabiedrībā
Darba mērķis- Noskaidrot Jēkabpils 3. vidusskolas atpazīstamību un tēlu Jēkabpilī.
Darba uzdevumi:
1.Noskaidrot tēla veidošanas teorētiskos aspektus
2.Noskaidrot Jēkabpils 3. vidusskolas stiprās un vājās puses.
3.Apkopot un analizēt iegūtos datus par Jēkabpils 3. vidusskolas atpazīstamību Jēkabpilī.
Pētījuma metodes:
1.Anketēšana.
2.Eksperta intervija.
3.Literatūras apkopošana un analizēšana.
4.Mājas lapu analizēšana.
5.Dokumentu izpēte.
Pētījuma bāze:
1.Interneta mājas lapas.
2.Centrālās statistikas datu bāze.
3.Skolas arhīvs.
4.124 respondenti
Darba teorētisko pamatojumu veido A Briģes, F. Kotlera, Dž. Blaita, J. E. Niedrīša, A. Plotkāna, V.Praudes darbi ekonomikā un mārketingā. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register