Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:815740
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.03.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Viesnīcas, to klasifikācija un pakalpojumi    4
1.1.  Viesnīcu klasifikācija    4
1.2.  Viesnīcu misija    7
1.3.  Viesnīcu produkts    7
1.4.  Vajadzības viesnīcās cilvēkiem ratiņkrēslā    8
1.5.  Statistikas dati    9
2.  Cilvēki ar īpašām vajadzībām kā viesnīcu klienti    10
2.1.  Humāna izturēšanās pret viesi viesnīcā    10
2.2.  Viesi ar īpašām vajadzībām    11
2.3.  Psiholoģiskā attieksme pret cilvēkiem ar invaliditāti    13
2.4.  Vides pieejamība viesiem ar īpašām vajadzībām    14
3.  Pētījums par Jēkabpils visnīcu pakalpojumu pieejamību viesiem ar īpašām vajadzībām    16
3.1.  Pētījuma metodika    16
3.2.  Jēkabpils viesnīcu apraksts    16
3.3.  Jēkabpils viesnīcu mērķauditorija    18
3.4.  Vides pieejamība viesiem ar īpašām vajadzībām    20
3.4.1.  Jēkabpils pilsētas vides pieejamība    20
3.4.2.  Jēkabpils viesnīcu vides pieejamība    24
3.4.3.  Intervijas    28
  Secinājumi un priekšlikumi    31
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    33
  PIELIKUMI    34
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
• Lai arī vispārīgās klasifikācijas prasības viesnīcām Latvijā nosaka, ka 5% viesnīcas numuru vai vismaz vienam ir jābūt pielāgotiem klientiem ratiņkrēslos, ne visās viesnīcās šis likums ir ievērots.
• Cilvēkiem, kas pārvietojas ratiņkrēslos, viesnīcās ir īpašas vajadzības: platākas durvis numuros, numuru tuvums liftam, speciālas papildierīces tualetē un vannasistabā, zemākiem pakaramajiem un spoguļiem, savienotajiem numuriem.
• Latvijā trūkst precīzu statistikas datu par iebraukušajiem tūristiem ar īpašām vajadzībām, kas ļautu izvērtēt situāciju par pieejamas vides izveidi Jēkabpils viesnīcās.
• Novērtējot Jēkabpils vides pieejamību cilvēkiem ratiņkrēslos, var secināt, ka pilsētā visvairāk ir padomāts par invalīdu stāvvietām, uzbraucamajiem celiņiem un invalīdu tualetēm un ka invalīdiem visdraudzīgākā vide ir izveidota poliklīnikā un stāvvietās.
• Jēkabpilī ir četras viesnīcas - "Daugavkrasti***", "Hercogs Jēkabs - Luīze", "Citrus SPA" un Jēkabpils sporta centra viesnīca "Vārpa".
• Novērtējot Jēkabpils viesnīcas, var secināt, ka visās viesnīcās ir pieejams dažādu pakalpojumu klāsts, no kuriem lielākā daļa ir pieejama viesiem ar īpašām vajadzībām.
• Viesnīcu vide nav pietiekami atbilstoša, lai invalīdi tajā varētu bez grūtībām pārvietoties. Lielākās grūtības ir piekļūt pakalpojumiem, kas atrodas citā stāvā, jo nevienā no viesnīcām nav pieejams lifts.
• Novērtējot pēc naktsmītnes pieejamības, invalīdiem ratiņkrēslos visatbilstošākā no viesnīcām ir „Daugavkrasti***”, jo tā ir vienīgā no visām četrām viesnīcām, kurā ir pieejami īpaši invalīdu numuri pirmajā stāvā.
• Novērtējot pēc pieejamo pakalpojumu klāsta, invalīdiem visatbilstošākā ir viesnīca „Citrus SPA”, jo piedāvā dažādus SPA pakalpojumus, kas ir pieejami invalīdiem ar pavadoņiem.
• Visneatbilstošākā viesnīca invalīdiem ratiņkrēslos un maziem bērniem ir Jēkabpils sporta centra viesnīca „Vārpa”, jo tajā nav pilnīgi nekādu pielāgojumu nedz lai pārvietotos ar ratiņkrēsliem, nedz īpašas bērnu gultiņas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1338068
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register