Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:975466
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.01.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Teorētiskā daļa    4
1.1.  Pētījumā lietotie pamatjēdzieni    4
1.2.  Kas ir apģērbs?    4
1.3.  Apģērba vēsture    4
1.4.  Apģērba klasifikācijas pazīmes    5
1.5.  Uzņēmuma tēls    6
1.6.  Kā veidojas un kas ietekmē cilvēku viedokli?    6
1.7.  Valsts standartizācijas sistēma    7
1.8.  Apģērbu veikali Jelgavā    8
2.  Racionalitāte    10
2.1.  Racionālo procesu ierobežojumi    10
2.2.  Racionālā izlemšana    11
3.  Praktiskā daļa    13
3.1.  Pētījuma metode    13
3.2.  Ziņas par respondentu    13
3.3.  Anketas kopsavilkuma dati    14
  Secinājumi    24
  Literatūras saraksts    25
  PIELIKUMS    26
Extract

Secinājumi
1. Izvirzītā hipotēze apstiprinājās daļēji, jo Jelgavā aptaujātie respondenti atzina, ka Jelgavā iepērk apģērbu, taču autores secināja, ka aptaujātie papildus Jelgavas apģērbu klāstam izvēlas doties iepirkties arī uz citām pilsētām, galvenokārt uzskatot, ka citās pilsētās ir lielāka izvēle.
2. Iegādājoties apģērbu cilvēki neapzināti ir pakļauti racionālo procesu ierobežojumiem, ar kuriem ir izskaidrojams tas, kāpēc cilvēks izvēlas konkrēto apģērbu.
3. Lai patērētājs spētu izvēlēties labāko vietu, kurā iegādāties apģērbu, veikalam ir svarīgi veidot pozitīvu un saistošu uzņēmuma tēlu, kuru var panākt ar labu apkalpošanu, apģērba kvalitāti un neuzkrītošu reklāmu.
4. Aptaujātie Jelgavas iedzīvotāji ir racionāli pircēji, jo apģērbu neiegādājas emociju iespaidā, bet rūpīgi izlemj pirms iegādājas jaunu apģērbu, kā arī cenšas iegādāties apģērbu, kad tas nepieciešams.
5. Aptaujātos respondentus apģērba iepirkšanās vietu izvēlē iespaido citi cilvēki, kā pētījumā secināts, visvairāk cilvēkus iespaido draugi un ģimene, jo uzticamies viņu viedoklim.
6. Respondenti atdzinuši, ka Jelgavā ir vairāki veikali, kuri radījuši pozitīvu tēlu, piemēram, "Zapping Milano" un "Kante".
7. Galvenais kritērijs iegādājoties jaunu apģērbu ir cena, tikai pēc tam apģērba kvalitāte.
8. Autores secināja, ka aptaujātajiem respondentiem trūkst pietiekošas zināšanas par Jelgavā pieejamo apģērbu klāstu.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1369940
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register