Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:158627
 
Evaluation:
Published: 27.04.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    3
  ANNOTATION    4
  IEVADS    5
1.  TŪRISMS SOCIOLOĢIJAS SKATĪJUMĀ    6
2.  INFORMĀCIJAS APRITES TEORIJAS    8
2.1.  Informācijas socioloģija un informācijas sabiedrība    8
2.2.  Komunikācija (saziņa)    9
2.3.  Informācijas aprites modelis    11
3.  TŪRISMA PIEDĀVĀJUMS ZEMGALES REĢIONĀ    16
4.  IEDZĪVOTĀJU INFORMĒTĪBA PAR TŪRISMA PIEDĀVĀJUMU ZEMGALES REĢIONĀ    18
4.1.  Pētījuma metodika    18
4.2.  Jelgavas iedzīvotāju sniegtās informācijas apkopojums: informētība par tūrisma piedāvājumu Zemgales reģionā    20
  SECINĀJUMI    27
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    28
  PIELIKUMI    30
Extract

SECINĀJUMI
Darba autora pētījuma sākumā izvirzītie uzdevumus tika pilnībā vai daļēji izpildīti. Pētījuma mērķis noskaidrot Jelgavas izdzīvotāju informētību par tūrisma piedāvājumu Zemgales reģionā tika sasniegts.
No pētījuma teorētiskās daļas var secināt, ka:
Mūsdienās sabiedrībā lielu lomu ieņem informācija un zināšanas;
Lai noritētu veiksmīgs komunikācijas process ir jānotiek nepārtrauktai un stabilai informācijas aprites process;
Sekmīga informācijas aprite starp visiem šajā procesā iesaistītajiem aktieriem veicina tūrisma nozares attīstību un iedzīvotāju informētību.
No pētījuma praktiskās daļas var secināt, ka:
Kā galvenie informācijas trūkumi respondenti visbiežāk minēja, ka informācija ir nepilnīga un tā nav pieejama vienkopus;
Lielākā daļa respondentu uzskata, kad uzņēmēji nepietiekami reklamē savu tūrisma piedāvājumu;
Visbiežāk reklāmas par tūrisma iespējām respondenti pamana dažādos interneta portālos;
Respondenti visvairāk informāciju par tūrisma piedāvājumu iegūst no draugiem un paziņām un interneta portāliem;
lielākā daļa aptaujāto respondentu reklāmas par tūrisma piedāvājumu Zemgales reģionā pamana reti vai ļoti reti,
Sievietes biežāk izmanto tūrisma pakalpojumus nekā vīrieši;
Kā galvenais iemesls, kas kavē tūrisma piedāvājuma izmantošanu, respondenti minēja finanšu trūkumu un brīvā laika trūkums, bet trešā daļa atzīmēja, ka informācijas trūkums.
Analizējot iegūtos datus apstiprinājās sākumā autora izvirzītā hipotēze, ka Jelgavas pilsētas iedzīvotāji ir vāji informēti par tūrisma piedāvājumu Zemgales reģionā, jo:
Aptuveni 1/3 daļa aptaujāto respondentu atzina, kad viens no galvenajiem iemesliem, kas kavē tūrisma iespēju izmantošanu ir tieši informācijas trūkums;
Nedaudz vairāk nekā 1/3 respondentu uzskata, kad informācija ir grūti atrodama.
Vairāk nekā 1/2 respondentu uzskata, ka ir slikti informēti vai nepietiekami informēti par esošo tūrisma piedāvājumu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1241621
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register