Joga ir neatņemama Indijas kultūras sastāvdaļa. Austrumu zemes un kultūra Rietumu sabiedrībai vienmēr ir šķitušas neizprotamas, ar citādāku dzīves skatījumu uz lietām. Tas eiropiešus piesaista, tādēļ ir pieaudzis cilvēku pieprasījums pēc sevis mīlestības un jaunu lietu atklāšanu un iepazīšanu. Joga pierāda, ka cilvēks ar sava ķermeņa lokanību un trenēšanu, kā arī ar domu un prāta palīdzību spēj sevi relaksēt un attīrīt no ikdienā uzkrātās nelabvēlīgās enerģijas gan miesā, gan garā. Rekreācijas tūrisma brošūrās aizvien vairāk parādās joga kā tūrisma piedāvājums. Lai arī populārākās jogas apgūšanas vietas atrodas ārpus Eiropas, tas netraucē Eiropas iedzīvotājiem iepazīt šo kultūru.
Darba mērķis - iepazīt jogas mācību un apzināt tās iespējas popularizēt to tūrismā.
Lai sasniegtu izvirzītos mērķus, ir nepieciešams veikt šādus uzdevumus:
1.Apkopot pieejamo informāciju par jogu, tās vēsturi un nozīmi;
2.Apkopot pieejamo informāciju par tūrisma piedāvājumiem, kur ir iespējams apgūt jogas mācību.
3.Izstrādāt tūrisma piedāvājumu, kurā ir iespēja apgūt jogas mācību;
4.Pēc apkopotajiem rezultātiem, sagatavot uzskates materiālu.
Hipotēze – Joga kā tūrisma produkts.…