SECINĀJUMI
– Jogurts ir iecienīts produkts patērētāju vidū no piena produktiem, tas ir tirgū sastopams dažādos veidos, patērētājs var izvēlēties sev tīkamāko tilpumu, garšu, tauku saturu un ražotāju, kā arī izvēlēties jogurtu ar pievienoto vērtību.
– Tā kā valstī iedzīvotāju skaits neaug un patēriņš ir tādā pašā līmenī, tad nav iespējams palielināt jogurta pārdošanas apjomu vietējā tirgū un Latvijas jogurta ražotājiem ir jādomā vairāk par saražotā jogurta eksporta iespējām, jāmeklē jauni sadarbības partneri, kā arī jāmeklē jauni veidi, lai Latvijas tirgū vēl vairāk izkonkurētu ārzemju jogurtus.
– Jogurtam tirgū ir izteikti konkurenti: tilkultūras ar garšām, kefīri, dažādi raudzēti dzērieni, probiotiku dzērieni un pat sūkalu dzērieni ar dažādām garšām, attīstoties un palielinoties šo produktu daudzumam, jogurta patēriņa daudzumi samazinās.
– Ir ļoti daudzi faktori, kas ietekmē jogurta ražošanas apjomus un pārdošanas cenu, tieši tāpēc ir ļoti grūti prognozēt kāds būs noiets tirgū kaut vai pēc gada.
…