Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:115185
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Jūlija Madernieka vecāki un bērnības gaitas    5
  Dzimto māju apkārtnes ietekme uz mākslinieka radošās darbības veicināšanu    6
  Ornamenta darbi grāmatu un preses grafikā    7
  Pedagoģiskās darbība    8
  Nozīmīgākie dzīves fakti    10
  Interesanti fakti par Madernieku    12
  Mākslinieku domas par Jūliju Madernieku    13
  Secinājumi    14
  Izmantotā literatūra    15
Extract

Secinājumi
1. Tātad mūsu sabiedrībai ir jauns uzdevums, proti, sagatavot nevis vienkārši erudītu cilvēku, bet gan radošu personību. Vispirms jau nepieciešama to radoša izpratne un māka izmantot ikdienas dzīvē, par ko atbildība jāuzņemas arī skolotājiem.
2. Mākslinieka radošajam darbam un kritikā izteiktajām estētiskajām atziņām ir nenoliedzama vērtība latviešu mākslas un kultūras izaugsmes procesā. Arī iegūtās atziņas izzinot Jūlija Madernieka darbību mēs varam mācīties un pilnveidot savu pedagoģisko darbību.
3. Secinām, ka visur ielaužas izklaides un patērēšanas kults. Ja arī notiek mākslas darbu apgūšana, tad ļoti fragmentāri. Tāpēc uzskatām lielo nozīmi skolās attīstīt- rādīt, stāstīt, par latviešu mākslu, māksliniekiem, lai bērni kļūtu izglītotāki. Lepotos ar latviešu izcilajiem māksliniekiem.
4. Tieši māksla bija un ir palikusi par brīnumainu un jutīgu instrumentu, kas attīsta skaistuma izjūtu, piesaista labajam un cilvēciskajam. Līdz ar to var secināt, ka mākslas pedagoga galvenais uzdevums skolās ir veidot gara brīvības atmosfēru un spontānu radīšanas prieku.
5. Secinām, ka vienu no atbilstošākajiem veidiem kā pilnveidot radošās spējas ir skolās piedāvāto interešu izglītības nodarbību apmeklēšana un aktīva līdzdalība, kuru laikā skolēniem iespēja izpausties brīvāk, saņemt atzinību, kā arī tikt novērtētam. Arī Jūlijs Madernieks daudz laika veltīja ārpusstundu aktivizēšanai.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register