Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:758724
 
Evaluation:
Published: 17.04.2023.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Ievads    3
1.  Datorspēles kā daudzpusīga nodarbošanās    4
1.1.  Datorspēles no patērētāja skatījuma    4
1.2.  Datorspēles no komerciāla skatījuma    5
2.  Aptaujas iegūto datu analīze    7
  Secinājumi    12
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    14
Extract

“Kā datorspēles ietekme pusaudžus?” tēma ir izvēlēta, jo autors doma, ka tas ir ļoti aktuālas mūsdienas, jo saņem lielu paplašināju visa pasaulē, turklāt autors pats pavada daudz laika spēlēt datorspēles.
Mūsdienas, datorspēles saņem lielu paplašinājumu visa pasaule, Korejā tas jau paspēja kļūt par lielo kultūras sastāvdaļu, gan kā par īsto darbu. Datorspēļu vislielā-kā priekšrocība ir tas, ka viņu varētu būt visdažādākie un izmantojums tiem varētu būt arī visdažādākie. Datorspēles jau ir izmantotas kā dažādu informāciju sniegšanas līdzeklis, kā instruments mācībām un vēl ļoti dažādas jomas. Tagadnē datorspēļu nozarē ļoti ātri paplašinās, jo daži investori redz lielu nākotni tur, var sākt, ka dator-spēles tagadne kļuva arī par biznesu. Autors plāno plaši atklāt datorspēļu nozīmi darbā, lai paradītu, ka datorspēles jau ilgi, nav tikai bērnu vaļasprieks. Autors grib veikt savu aptauju, kuru viņš nosutis savai apkārtnei (draugiem, klasesbiedriem, pa-ziņām), un apkopot datus izveidos diagrammas un vispār attēlot datus vizuāli. Arī autors plāno salīdzināt savu saņemto statistiku ar citam diagrammām, lai paskatītos kā situācijā atšķiras pasaulē. Pēc autora domam informāciju var viegli atrast dažādos populāros informācijas avotos, kuriem var ticēt un paņemt informācija arī no tiem.
Autoram liekas, ka nebūs sarežģīti atklāt datorspēļu nozari, jo pats autors tieši saistīts ar tiem un teorētiskā daļa viņš var izmantot savu saņemto pieredzi. Autors grib pieradīt to, ka videospēlēm var būt ļoti liela ietekme uz jūsu dzīvi, laba ietek-me, tikai to ir jāizmanto pareizi, tos var izmantot gan lai saņemtu informāciju, gan pelnīt naudu, gan saņemt nepieciešamo popularitāti, kuru jūs var izmantot jau sava biznesa reklamēšana, ideju dalīšanai vai sākt jūsu pašu blogera karjeru.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register