Secinājumi
Veicot šo pētniecisko darbu izvirzītā hipotēze apstiprinājās - Liela daļa bērnu un jauniešu, kuri saņem kabatas naudu to neplāno. Darba autors uzzināja to, kas ir kabatas nauda un tās plānošana, cik ļoti bērni, jaunieši ir informēti par kabatas naudu un tās plānošanas iespējām.
Darba autora mērķis un uzdevumi ir izpildīti, tika ievākta informācija par kabatas naudu, finanšu plānošanu. Tika veiktas aptaujas no 3 līdz 19 gadu vecumam bērniem, anketu rezultāti tika apkopoti un izsecināti. Darba autors uzzināja kā pareizi un produktīvi plānot savu kabatas naudu, un ar kādiem līdzekļiem to panākt. Darba gaitā tika veikta informācijas meklēšanu, un rakstīšana. Darba autora hipotēze, bērni un jaunieši, kuri saņem kabatas naudu, to neplāno, ir apstiprinājusies, veicot aptaujāšanu.
Iegūtā informācija par kabatas naudu un pirmo finanšu plānošanas pieredzi, ir palīdzējusi izprast pašreizējo situāciju, bērnu un jauniešu vidū. Šī informācija darba autoram un citiem jauniešiem var palīdzēt ieplānot savu kabatas naudu un iegūt papildus zināšanas par naudu, un tās plānošanu.
Kopsavilkums
Pētījuma būtība ir uzzināt pēc iespējas vairāk par kabatas naudu un tās pirmo plānošanas pieredzi.
Darba mērķi ir uzzināt un ievākt informāciju par jēdzienu kabatas nauda, un finanšu plānošana. Uzzināt, kas ir kabatas nauda un kā to plānot. Vēlāk praktiskajā daļā, tā ir aptaujāšana, tiks veikta anketēšana un anketu rezultātu apkopošana, lai vēlāk šo informāciju parādītu gan vizuāli, gan rakstiski prezentācijā un praktiskajā daļā.
…