Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:796210
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.01.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Kafejnīca „Nīcava”    4
  Mērķu plāns    4
  Mārketinga stratēģiskais plāns    5
1.2.1.  Ansofa modelis    5
1.2.2.  Preces dzīves cikls    6
1.3.  Uzņēmuma organizācija    8
1.3.1.  Darba organizācija    8
1.3.2.  Kultūra    8
1.3.3.  Darbinieki    8
1.4.  SVID analīze    9
2.  Mikroekonomika    10
2.1.  Piegādātāji    10
2.2.  Starpnieki    10
2.3.  Pircēji    11
2.3.1.  Pircēju vajadzības    11
2.3.2.  Klientu izpēte    12
2.3.3.  Lēmumu pieņemšana    15
2.4.  Konkurenti    16
2.5.  Sabiedriskās attiecības, reklāma    18
3.  Makroekonomika    19
3.1.  Valsts demogrāfiskais stāvoklis    19
3.2.  Likumdošana    19
3.3.  Tehnoloģija tehnika    20
  Secinājumi    21
  Priekšlikumi    22
  Literatūras saraksts    23
  Pielikums    24
Extract

Šajā darbā ir iespēja apskatīt kafejnīcas „Nīcava” darbību sabiedrībā. Kāpēc tieši šī kafejnīca un ne cita? Tāpēc ka autors pats tajā ir strādājis, un ir redzējis kāda ir šī darba atmosfēra.

Galvenais mērķis veicot šī uzņēmuma izpēti bija, izanalizēt kā tas darbojas. Tas ir bija nepieciešams uzzināt kā apkalpo klientus, kāds vispār ir klientu loks, cik ir darbinieku un ko viņi dara, ar kādām tehnikām darbojas uzņēmums, kas un cik spēcīgi ir konkurenti utt. Šo jautājumu ir daudz un galvenais bija atrast atbildes uz visiem šiem jautājumiem.

Autora uzdevums bija – pētīt, analizēt un veikt nepieciešamos izpētījumus.
Veicot šos uzdevumus protams bija arī norobežojumi. Un konkrētāk, tika izpētīta konkrētī tā kafejnīca „Nīcava” kas atrodas Ganību ielā, un šo kafejnīcu bija iespēja izpētīt tikai no trauku mazgātājas un klientu puses, diemžēl pie bilancēm, vai kāda veida cita dokumenta veidiem autors nevarēja tikt klāt.

Raktot šo darbu tika izmanoti šāda veida metodes:
Salīdzināšanas metode (tika salīdzinātas savā satrpā kafejnīca „Nīcava” un bistro „Ramava”)
Praktiskā pētījuma metode
Un tabulas metodes ( darbā varēs sastapties ar vairākām tabulām, autors tās ir veidojis lai būtu vieglāk sniegt atbildes uz konkrētiem jautājumiem)
Šis referāts tapa laikā no 23. novembra līdz 11. decembrim 2007.gada. referāts sastāv no 24 lpp. tai skaitā arī pielikumu.
Rakstot šo darbu tika izmantoti divi mācību līdzekļi, tie ir:
V. Praude un J. Beļčikova Mārketings
I. Geipele, A. Rožkalns un R. Vilīte Tirgzinības pamati…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register