Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:243161
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Extract

Sabiedriskās attiecības ir viena no nozīmīgākajām komunikācijas nozarēm, bez kuras ir grūti iedomājama mūsdienu cilvēka dzīve, jo, lai arī ikdienā cilvēki bieži vien pat nemana sabiedrisko attiecību nozares klātbūtni savā dzīvē, tomēr patiesībā ļoti liela daļa informācijas, ko ļaudis ik dienas iegūst, ir sabiedrisko attiecību nozarē strādājošo cilvēku darba rezultāts. Sabiedrība iegūst informāciju galvenokārt ar masu saziņas līdzekļu starpniecību, tāpēc institūcijām ir jāveido un jāuztur saikne ar masu saziņas līdzekļiem, sniedzot informāciju par institūcijas darbību, attīstību, principiem, perspektīvām.
Masu mediji mūsdienās cilvēka dzīvē ieņem svarīgu lomu. Masu mediji ir tie, kas informē iedzīvotājus par jaunākajiem notikumiem, reklāmām. Tajā skaitā prese ir neatņemama sastāvdaļa mūsdienu cilvēku dzīvē, presi lasa ikviens, to arī izmanto mūsdienu uzņēmēji, ražotāji, pakalpojumu sniedzēji, ievietojot presē reklāmas, taisa relīzes, lai piesaistītu presi un jaunus klientus. Prese ir sava veida reklāma, ar kuras palīdzību uzņēmējs piesaista kvalitatīvu klientu uzmanību. Uzņēmēji izmanto attēlus, īsfilmas, lai piesaistītu masu medijus un tādā veidā arī pircējus. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register