-
Kapitālsabiedrības gada pārskats un peļņas sadale
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | VID izstrādātās stratēģijas un pasākumu plāni | 4 |
1.1. | VID Nodokļu administrēšanas stratēģija 2005. – 2009. gadam | 4 |
1.2. | VID muitas darbības stratēģija 2005. – 2009. gadam | 5 |
2. | Dalībvalstu administratīvā sadarbība un krāpšanas apkarošana | 5 |
2.1. | VID darbības izmaiņas pievienotās vērtības nodokļa jomā | 7 |
2.1.1. | Administratīvās sadarbības nosacījumi un noteikumi | 7 |
2.1.2. | Prasības kopienas darījumu informācijas uzglabāšanai un apmaiņai | 9 |
2.1.3. | PVN maksātāju reģistrs un NM informēšana | 10 |
2.1.4. | Nosacījumi attiecībā uz īpašo shēmu e-pakalpojumu aplikšanai ar PVN | 10 |
2.2. | VID darbības izmaiņas akcīzes nodokļu jomā | 10 |
2.2.1. | Administratīva sadarbība akcīzes nodokļu jomā | 10 |
2.2.2. | Akcīzes preču glabāšana, aprite un uzraudzība | 11 |
2.3. | Fiscalis programma 2003./2007. gads | 13 |
Secinājumi | 15 | |
Izmantotās literatūra un avotu saraksts | 16 |
1. VID izstrādātās stratēģijas un pasākumu plāni
1.1. VID Nodokļu administrēšanas stratēģija 2005. – 2009. gadam
2001.gada nogalē tika izstrādāta un apstiprināta VID nodokļu administrēšanas stratēģija 2002.–2004.gadam, kuras galvenais mērķis bija izpildīt prasības nodokļu administrēšanas jomā pirms Latvijas iestāšanās ES.
Uz 2004.gada 1.maiju nodokļu administrēšanas jomā visi nepieciešamie uzdevumi bija paveikti. Laika periodā no 2002.–2004.gadam ir sasniegti šādi galvenie rezultāti:
• nodrošināts stabils valsts budžeta ieņēmumu pieaugums;
• uzlabota nodokļu maksātāju apkalpošana un nodokļu, nodevu un citu maksājumu iekasēšana, izstrādāti un publicēti vairāki informatīvie bukleti, izveidots centralizētais informatīvais tālrunis, izveidota jauna VID interneta mājas lapa;
• pilnveidojot nodokļu kontroli, ieviesta audita objektu atlases sistēma un uzsākta datorizētu auditoru darba vietu izveidošana, uzsākta datorizētās grāmatvedības audita sistēmas ieviešana, pilnveidotas informācijas ieguves un nodokļu kontroles darba rezultātu analīzes iespējas;
• nodrošināta PVN informācijas apmaiņas sistēmas VIES un akcīzes preču noliktavu turēšanas atļauju un reģistrēto tirgotāju datu apmaiņas sistēmas SEED darbība.
Jaunas nodokļu administrēšanas stratēģijas izstrādē tiek ņemti vērā šādi iekšējie un ārējie apstākļi:
• turpināt pilnveidot uzsāktos pasākumus nodokļu administrēšanas darba uzlabošanai;
• īstenot jaunus uzdevumus, kuru nepieciešamību līdz ar iestāšanos ES nosaka mainīgā nodokļu administrēšanas vide.
No 2004.gada 1.maija nodokļu administrēšanas darbības vidi raksturo šādi aspekti:
• līdztekus nacionālajai likumdošanai mums ir saistoši arī ES tiesību akti – direktīvas, regulas un Eiropas Kopienas tiesas spriedumi;
• vairāku jaunu funkciju veikšana nodokļu iekasēšanas, piedziņas, kontroles, kā arī administratīvās sadarbības un informācijas apmaiņas jomā;
• muitas robežu neesamība Eiropas Kopienas ietvaros, kas samazina pieejamās informācijas apjomu nodokļu administrēšanas, īpaši kontroles, vajadzībām;
• administratīvās sadarbības un informācijas apmaiņas starp ES dalībvalstīm lomas pieaugums ātrai un efektīvai nepieciešamās informācijas saņemšanai un nodošanai.
Saskaņā ar VID nodokļu administrēšanas stratēģiju 2005. – 2009. gadam, VID darbība tiks pilnveidota, saprātīgi līdzsvarojot veicamos pasākumus un resursu ieguldījumus gan nodokļu maksātāju apkalpošanas, gan nodokļu kontroles un krāpšanas apkarošanas attīstībā:
1. lai tiktu novērstas pretrunas normatīvajos aktos un lai nodokļu administrācijai būtu atbilstošas pilnvaras nodokļu kontroles veikšanai un pilnīgai nodokļu normatīvo aktu piemērošanai, tiks turpināta Latvijas Republikas likumu un citu ES dalībvalstu nodokļu normatīvo aktu izpēte, lai sasniegtu priekšlikumus grozījumiem normatīvajos aktos esošo nepilnību novēršanai;
2. katru gadu tiks izstrādāti rīcības plāni VID teritoriālajām iestādēm un VID Lielo nodokļu maksātāju pārvaldei. Īpaša uzmanība tiks pievērsta plānos ietverto uzdevumu izpildes kvalitātes novērtēšanai. Līdztekus kvantitatīvajiem darbības izpildes rādītājiem, pakāpeniski tiks izstrādāti un ieviesti darbības izpildes kvalitatīvie rādītāji;
3. pēc iestāšanās ES nodokļu administrēšanai ir jāveic virkne papildu funkciju. Līdz ar iespējas nodrošināšanu nodokļu maksātājiem deklarācijas iesniegt tikai elektroniski, radīsies iespēja efektīvāk izmantot nodokļu administrēšanai pieejamos resursus;
4. VID tiks nodrošināta aktīva dalība ārvalstu un starptautisko organizāciju organizētajos pasākumos;
…
1. VID izstrādātās stratēģijas un pasākumu plāni 1.1. VID Nodokļu administrēšanas stratēģija 2005. – 2009. gadam 1.2. VID muitas darbības stratēģija 2005. – 2009. gadam 2. Dalībvalstu administratīvā sadarbība un krāpšanas apkarošana 2.1. VID darbības izmaiņas pievienotās vērtības nodokļa jomā 2.1.1. Administratīvās sadarbības nosacījumi un noteikumi 2.1.2. Prasības kopienas darījumu informācijas uzglabāšanai un apmaiņai 2.1.3. PVN maksātāju reģistrs un NM informēšana 2.1.4. Nosacījumi attiecībā uz īpašo shēmu e-pakalpojumu aplikšanai ar PVN 2.2. VID darbības izmaiņas akcīzes nodokļu jomā 2.2.1. Administratīva sadarbība akcīzes nodokļu jomā 2.2.2. Akcīzes preču glabāšana, aprite un uzraudzība 2.3. Fiscalis programma 2003./2007.
- Gada pārskata sastāvdaļas un sagatavošana, noformēšana, pārbaude, iesniegšana un publicēšana
- Kapitālsabiedrības gada pārskats un peļņas sadale
- Uzņēmuma gada pārskats, tā sastādīšana uzņēmumā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Uzņēmuma "Randoms Plus" gada pārskata sastādīšana un tā novērtēšana
Research Papers for university35
-
Gada pārskats, tā sastādīšanas, apstiprināšanas un iesniegšanas valstiskā reglamentācija
Research Papers for university33
Evaluated! -
Uzņēmuma gada pārskata un tā sastāvdaļu raksturojums
Research Papers for university26
-
Uzņēmuma gada pārskats
Research Papers for university26
-
Uzņēmuma gada pārskats, tā sagatavošana
Research Papers for university18