1.2 Bērna (jaunieša) brīvprātīga karjeras izvēle un faktori, kas palīdz ietekmēt izvēli.
Autore uzskata, ka bieži vien jaunieši absolvē skolu ar diezgan zemiem vērtējumiem, bet tāpat nākotnē kļūst par tādām personībām, kuras atpazīst visa valsts, un, protams, sasniedz savus uzstādītos mērķus neraugoties un to, ka skolas laikā skolotāja nebija pietiekami labi viņu novērtējusi, jo viņai nepatika jaunieša matu sakārtojums. Tāpēc autore grib pieteikt, ka ne visi mūsdienu skolotāji ir objektīvi un tādā veidā tiek pieļauta iespēja izpostīt kāda jauna cilvēka nākotni. Ir veikti daudzi pētījumi, lai noskaidrotu, cik lielā mērā bērna sekmes mācībās ietekmē pie grāmatām pavadītais laiks. Ir divas lietas, kuras autoraprāt ir ļoti nozīmīgas. Tās ir saistītas ar bērna spēju koncentrēties un mācīšanās metodikas ietekmi uz informācijas saglabāšanu atmiņā.
Daži pētnieki uzskata, ka no jebkuras mācībstundas bērns vislabāk atceras desmit pirmās un desmit pēdējās minūtes. Ja jau tā, kāpēc skolotājiem vajadzētu satraukties par to, kas notiek šo periodu starplaikā. Mācībstunda skolā ilgst no četrdesmit piecām minūtēm līdz stundai. Ja bērni patiešām atceras tikai desmit pirmās un desmit pēdējās, tad mācībstundas garums varbūt varētu būt tikai divdesmit minūtes. Bet tas savukārt nozīmētu, ka vidusskolas mācībstundas mainītos nepārtraukti, izraisot pilnīgu haosu.
Tomēr, ja bērni mācītos mājās, tur no pārlieku biežas pārvietošanās būtu iespējams izvairīties. …