Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:174825
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.02.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Ieskats par teātri un atrašanās vietu    4
1.1.  Venēcija    4
1.2.  Kas ir teātris    4
1.3.  Neliels Karlo Goldoni teātra raksturojums    4
2.  Problēmas    5
3.  Situācijas uzlabošana Karlo Goldoni teātrī    5
3.1.  Ar ko varētu sākt Karlo Goldoni teātris?    5
3.2.  Pārmaiņu veidi    6
4.  Mērķauditorija- tūristi    7
4.1.  Klientu piesaiste    8
4.2.  Ietekmējošie faktori un cīņa ar tiem    9
5.  Stratēģija Karlo Goldoni teātrim    12
5.1.  Stratēģiju veidi    15
5.3.  Reklāma    16
5.4.  Cenu politika    17
5.2.  Problēmas stratēģijas veidošanā    19
4.2.  Aptauja    20
  Secinājumi un priekšlikumi    22
  Izmantotā literatūra    24
Extract

Secinājumi un priekšlikumi;
Galvenais iemesls kādēļ teātris nepietiekami attīstās varētu būt- elastības trūkums, teātris nespēj reaģēt uz pieprasījuma un piedāvājuma izmaiņām, notiek pārāk lēna lēmumu pieņemšana, nespēj pielāgoties jaunām klientu prasībām, mūsdienu pasaulē konkurētspēju noteiks pielāgošanās.
Teātra attīstību var veicināt nepārtraukta mērķu plānošana un pašreizējā stāvokļa noteikšana. Attīstības procesam jānotiek nepārtraukti un svarīgi ir lai tajā būtu veiksmīgs komandas (darbinieku) darbs, saliedētība un vienots skatījums uz nākotnes mērķiem, tādēļ darba videi ir jābūt sakārtotai un teātrī jāievieš stabila attīstības sistēma.
Izrādes jāveido pēc nelielu īsfilmiņu principa (nelieli kadri no svarīgām izrādēm vai speciāli izveidotas īsizrādes.
Lai varētu pieņemt pareizākos lēmumus teātrim ir jāizpēta ārējā vide (demogrāfiskie, politiskie, sociālie, makroekonomiskie faktori) , jo to ietekme ir neizbēgama un tos mainīt praktiski nav iespējams.
Tā kā auditorija iedalās divās grupās – viena no tām ir vietējā , bet otra ārzemju, tad ļoti svarīgi ir izgatavot plakātus, afišas, bukletus un skrejlapiņas divās valodās, proti, vietējo un angļu valodā.
Goldoni teātrim, lai noturētu tirgus daļu cenu ziņā, ir jāizpēta konkurenti, jāatbild uz vairākiem jautājumiem: vai teātris ir cenu līderis, vai arī tam jāseko citiem līderiem, vai tam ir ierobežojumi cenai, vai pakalpojuma bāzes cenai ir jābūt visur vienotai, kāda vieta un nozīme ir cenai konkurences cīņā.
Lai teātris spētu pēc iespējas ilgāk konkurēt un izdzīvot negatīvo vides faktoru ietekmē, tai ir nepieciešama laba stratēģijas izstrāde un iespējamie pārmaiņu draudi, kā arī elastīga stratēģija, lai tā spētu pielāgoties jebkādām pārmaiņām, tādēļ ļoti svarīgi ir izprast un paredzēt ekonomisko stāvokli.
Izstrādājot stratēģiju ieteicams ir veidot ilgtermiņa stratēģiju, jo labākajā gadījumā teātris savu peļņu varēs sagaidīt pēc 2-3gadiem, tādēļ teātrim būs jāiegulda liels un pacietīgs darbs, lai pēc tam spētu gūt savus darba augļus. Uzrakstot stratēģiju stratēģijas izstrāde nebeidzas, jo tā iespējams būs jāpilnveido, jāpārveido un jāattīsta, jo pastāv dažādi ietekmējošie faktori, kas liks izmainīt savu stratēģiju.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register