Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:728588
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.11.1999.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

klāma ir informācijas līdzeklis, lai piesaistītu uzmanību, izraisītu
interesi, padarītu kautko populāru. Reklāmai tiek izmantota prese, kino,
televīzija, radio, vitrīnas, plakāti, izkārtnes, preču iesaiņojums,
preču un firmas zīmes. Visvairāk ir izplatīta tirdzniecības reklāma.
("Skaidrojošā vārdnīca", RTU, izdevniecība "Solvita", Rīga 1994).

Reklāma ir īpašs komunikācijas veids, ko personas vai firmas izmanto
informācijas izplatīšanai ar maksas līdzekļu palīdzību.
(Kotler P. "Marketing Management", Seventh edition, New Jersey 1989).
Amerikāņu un austriešu pētījumu rezultāti rāda, ka pašu lielāko
pievilcību reklāmai piešķir skaistas sievietes līdzdalība reklāmā:

v vīrietis pēc savas dabas nevar neskatīties uz skaistu sievieti;

v sieviete arī ievēros: salīdzinās ar sevi, novērtēs, apspriedīs,
iespējams nosodīs, iegāāsies pati šo preci vai pakalpojumu.

REKLĀMAS DALĪBNIEKU IEDALĪJUMS PĒC TO PSIHOLOĢISKĀS IETEKMES UZ
PATĒRĒTĀJU

1. SKAISTAS SIEVIETES
2. BĒRNI
3. LAMĪGAS UN PIEVILCĪGAS ĢIMENES
4. DZĪVNIEKI, ĪPAŠI MĀJDZĪVNIEKI
5. VĪRIEŠI

Ieteikumi modeļu veidošanai:

v jāizmanto izteiksmīgi modeļi;
v modeļu izskatam un darbībai ir jābūt nedaudz nenoteiktiem
(noslēpumains izskats), lai liktu padomāt, nedaudz pafantazēt, domās
paturpināt sižetu;

v obligāts ir nosacījums. lai modelis ar savu izskatu un izturēšnos (arī
mīmiku) veicinātu pozitīvu emociju rašanos, radītu pozitīvu noskaņojumu
uzmanības piesaistīšanai.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1111312
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register