Ņemot vērā modes sabiedrisko attiecību unikalitāti un specifiku, kā arī autores profesionālo interesi, radās studiju darbs „Kipling zīmola un tā komunikācijas izvērtējums Latvijas modes industrijā”, kur darba mērķis ir izpētīt Kipling zīmolu Latvijas modes industrijā un darba uzdevumi ir:
1. Teorētiski pamatot zīmola kritērijus.
2. Raksturot Latvijas modes industriju.
3. Izpētīt Kiplign zīmola mērķa auditoriju Latvijā.
4. Analizēt Kipling zīmola tēlu.
Studiju darbā ir aprakstītas populārākās zīmola un zīmolvedības definīcijas, kā arī aprakstīt zīmola koncepta lomu modes biznesā, kas to būtiski atšķir no zīmola ierastās izpratnes. Tāpat darbā autore apskata zīmola uzbūvi, komunikāciju ar patērētāju, kā arī īpaši pievērš uzmanību zīmola noslēguma posmam saskarsmē ar patērētāju – analizējot un izvērtējot zīmola komunikācijas stratēģijas. Lai teorijā aprakstītais būtu izprotams, autore analizē praksi: zīmolu Kipling Latvijas tirgū. Studiju darba noslēgumā autore izdara secinājumus un sniedz ieteikumus, kas būtu izmantojami labākā zīmola komunikācijā ar patērētāju, zīmola ambīciju īstenošanā un komunikācijas analīzē. Autore cer, ka šis darbs ne tikai palīdzēs izskaidrot modes zīmolu atšķirību no ikdienā biežāk sastaptajiem jēdzieniem, bet arī kļūs par pamatu tālākiem autores pētījumiem.
Izvirzītais pētījuma mērķis ir izpētīt, kā Kipling komunikācija ietekmē patērētāju izvēli un attieksmes veidošanu, reakciju un zīmola tēla veidošanu. Pētījuma jautājumi:
1. Kā komunicēšanas veids ietekmē patērētāju izvēli?
2. Kā izvēlētais komunicēšanas veids veido Kipling tēlu?
3. Vai izvēlētais komunicēšanas veids ir pietiekams atpazīstamības veidošanai?
Darbā ir 20 lappaspuses, 3 attēli, 2 pielikumi.