Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:447840
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.07.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Audzināšana    5
1.1.  Audzinātāja personiskās iezīmes    7
1.2.  Audzinātājdarbība mūsdienu skolā    9
2.  Prasības mūsdienu mācību stundai    10
  Nobeigums    11
  Bibliogrāfija    12
Extract

Nobeigums
Latvijā tāpat kā daudzviet pasaulē, daudz runā par izglītību un maz par audzināšanu. Mēs ciešam no sakropļotas audzināšanas kultūras. Mēs neesam spējīgi dot jaunatnei nepieciešamos audzināšanas apstākļus. Nepieciešamās stingrības apstākļus. Mēs nezinām, kādu audzināšanas stilu izvēlēties – robežas bez brīvības, brīvību robežās vai brīvību bez robežām. Mēs bērniem brīvību uzticam pārāk priekšlaicīgi. Nepareizas audzināšanas sekas ir savas vērtības neapzināšanās, neticība saviem spēkiem. Tam seko neizdošanās skolā un tālākajās akadēmiskajās gaitās.
Mūsdienu skola ir valsts vai privātpersonu organizēta institūcija, kas daudzveidīgi strukturēta kompleksai un sistemātiskai skolēnu līdzsvarotas personības attīstības un socializācijas funkciju realizēšanai, skolēnu – skolotāju – vecāku – sabiedrības mijiedarbībā. Demokratizējoties sabiedrībai, katram no bērnības ir iespēja ģimenē un skolā radoši veidot savu dzīvi, pilnīgot savas spējas, gudrību un attieksmi.
Mūsdienu pieaugušo sabiedrība ir orientēta uz naudu, personīgo māju, labi apmaksāto darbu. Šī pretruna sabiedrībā veido arī vienu no paaudžu savstarpējo attieksmju problēmām. Skolēni ātrāk pieņem materiālās dzīves problēmas un to sasniegšanas praksi, nekā garīgo tautas ideju mantojumu. Tādēļ sociālo ērtību veidošanās skolēnu attieksmju audzināšanas procesā ir aktuāla, jo tā saistās ar skolēnu nevērīgu attieksmi pret savas personības izkopšanu un nepietiekamu pašpilnveidošanos mācībās. Tas noved pie nespējas risināt daudzas dzīves problēmas. Mūsdienās viens no izpausmes veidiem šādai parādībai ir cilvēku vēlme celt savu nozīmību, meklējot nepilnības citos, bet ne kļūdas sevī.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register