Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:494259
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.02.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 100 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Klases stundās izmantojamās metodes un paņēmieni    5
  Sevis izzināšana un pilnveidošana    9
  Es ģimenē, klasē un skolā    12
  Sabiedriskā līdzdalība    15
  Karjeras izvēle    17
  Veselība un vide    20
  Drošība    23
  Darba lapas-KĀ TU MĀCIES?    29
  Anketa    31
Extract

Izglītības likums, Valsts pamatizglītības standarts, valsts vispārējās vidējās izglītības standarts un mācību priekšmetu standarti nosaka ikviena pedagoga iesaistīšanos un atbildību audzināšanas darbībā. Izglītības iestādes attīstības stratēģija, mērķi un uzdevumi nodrošina audzināšanas darbību, kas sekmē katra skolēna harmonisku un vispusīgu attīstību.
Klases audzinātājs vistiešāk veic audzināšanas darbību un sniedz atbalstu savas audzināmās klases skolēniem. Viņš sadarbībā ar skolēnu vecākiem, skolas pedagogiem un atbalsta personālu un valsts un/vai pašvaldību atbildīgām institūcijām risina ar skolēnu personības veidošanu un attīstību saistītus jautājumus, vienlaicīgi rūpējoties par pedagoģiski un psiholoģiski labvēlīgu klases vidi un saliedētu klases kolektīvu.
Klases audzinātājs, ņemot vērā skolēnu vajadzības un skolas izglītības programmu, kā arī valsts izvirzītās prioritātes, izstrādā savu audzināšanas darbības programmu, kurā plāno:
klases stundas,
skolēnu izpēti,
skolotāju, skolēnu un vecāku sadarbību,
ārpusstundu aktivitātes.

Klases audzinātājs attīsta šādas skolēnu kompetences:
pašattīstības kompetenci (spēju izprast pašam sevi, virzīt savu attīstību),
sociālo kompetenci (prasmi analizēt sociālos procesus, prasmi iekļauties sabiedrībā, risināt konfliktus, veidot sadarbības un saziņas prasmes u.c.),
ētisko kompetenci (spēju apzināties vērtības un veidot kritisku attieksmi, pārdomātus spriedumus par sevi un citiem),
eksistenciālo kompetenci (satiksmes drošība, darbība ekstremālās situācijās, veselīgs dzīvesveids u.c.),
kultūras kompetenci ( spēju izprast un pārmantot kultūrvēsturisko pieredzi).

Darba mērķis:
Klases stundu mērķtiecīga un pēctecīga plānošana un īstenošana, attīstot skolēniem dzīves prasmes un veidojot viņos attieksmi pret sevi, ģimeni, klasi, skolu, vidi, darbu, kultūru, sabiedrību, valsti.

Darba uzdevumi:
1.Sniegt atbalstu izglītības iestādes audzināšanas programmas veidošanā un īstenošanā atbilstoši skolēnu vecumposma īpatnībām.
2. Ieteikt tematiku klases stundām un citām audzināšanas darbības formām.
3.Ieteikt metodes un paņēmienus klases stundām.

Darbā klases stundu organizēšanai piedāvātie temati:
Sevis izzināšana un pilnveidošana;
Es ģimenē, klasē un skolā;
Sabiedriskā līdzdalība;
Karjeras izvēle;
Veselība un vide;
Drošība.…

Author's comment
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register