-
Klienta vizuālā tēla veidošana
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
KLIENTA RAKSTUROJUMS | 4 | |
ĀDAS TIPS UN TĀS KOPŠANA | 6 | |
SEZONAS TIPS | 9 | |
DEKORATĪVĀ KOSMĒTIKA | 13 | |
SEJAS FORMA | 18 | |
MATU SAKĀRTOJUMS | 19 | |
AKSESUĀRI | 27 | |
SECINĀJUMI | 29 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 30 |
9. SECINĀJUMI
Darba gaita ir bijusi raita un interesanta. Tika atklāts daudz jauna un dziļāk saprasts stila svars mūsdienās. Īpaši interesanta bija garderobes plānošanas un aksesuāru sadaļa, kas palīdzēja arī man, autorei, sakārtot savu garderobi, nosvērt tās trūkumus un vajadzības, un iegūt sapratni, kā to inventarizēt. Mēs abas pirmo reizi saskārāmies ar bāzes apģērbu jēdzienu un aizdomājāmies par tā izveidošanu. Darba gaitā man radās vēlme veidot šādu pašu darbu arī citiem sezonas un figūras tipiem, lai dziļāk izprastu atšķirības, nianses un dziļāku būtību, ko es plānoju arī izdarīt.
Grūtāk ir gājis ar ādas kopšanas un raksturojuma nodaļu, jo šajā jomā ir jābūt speciālistam, kā arī tas garlaiko – nav tik daudz krāsu, faktūru, kolāžu veidošanas, kas ir radošāks process.
Kliente kopumā ir apmierināta, jo ir atbildēts uz viņas galvenajiem jautājumiem - kādus aksesuārus izvēlēties, kā var kombinēt apģērbu, ja ir bāzes lietas garderobē, kā lietišķo stilu izvēlēties un atdzīvināt. Viņa ir uzzinājusi daudzas jaunas nianses par sevi, savu sezonalitāti un iespēju izskatīties efektīvi, koši un enerģiski. Šīs zināšanas rada pārliecību pār sevi, kas jau ir viens spēcīgs stila faktors. Kopumā šis darbs ir bijis izglītības posms mums abām, sevišķi, jo ziema esmu es pati.
…
IEVADS ………………………………………………………………………………….…..3 KLIENTA RAKSTUROJUMS………………………………………………………………4 ĀDAS TIPS UN TĀS KOPŠANA…………………………………………………..……….6 SEZONAS TIPS......................................................................................................................9 DEKORATĪVĀ KOSMĒTIKA.............................................................................................13 SEJAS FORMA.....................................................................................................................18 MATU SAKĀRTOJUMS.....................................................................................................19 AKSESUĀRI…………………………………………………………………………..……27 SECINĀJUMI……………………………………………………………………………....29 IZMANTOTĀ LITERATŪRA………………………………………………………..……30 Manas klientes vēlme uzlabot savu ārējo izskatu un iegūt noteiktu, pārliecinātu un izteiktu stilu ir meklējama jauna dzīves posma sākumā. Inga ir atradusi jaunu darbu, kas ir saistīts ar viņas izvēlētās izglītības programmu RTU vadība – Dnb Nord bankas darbiniece. Līdz ar jaunu darba amatu ir nācis jauns kolektīvs, draugi un paziņas, un vide kopumā, kas nenoliedzami pieprasa atbilstošas zināšanas, uzvedību un izskatu. Ir zināms, ka banka pieprasa no saviem darbiniekiem lietišķa stila ievērošanu – slēgtus apavus, sakoptus matus, pusgarus svārkus un baltas blūzes, bet jaunai meitenei, kas piekopj aktīvu dzīvesveidu un kuras grafiks ir ļoti piesātināts, gribas kādu košu un dzīvespriecīgu akcentu, pārdomātu un interesantu stilu, kas ļaus gan veiksmīgi iekļauties bankas apģērba kodeksā, gan apmeklēt mācību iestādi, gan vakarā paspēt uz treniņu un tikšanos ar draudzenēm, un tas viss – nepārģērbjoties vairākas reizes dienā. Tomēr ne tikai darba apstākļi liek vēsties pie stilista padoma. Ir arī vienkāršas ikdienas lietas, kas nomāc. Kopā ar Ingu mēs izrunājām, kas viņai nepatīk savā ārienē, ko vēlētos mainīt, kāds ir viņas iedomātais tēls un kas no esošā šim tēlam neatbilst. Ir vairāki faktori, kas neapmierina manu klienti:
Koledšas darbs.
- Klienta vizuālā tēla veidošana
- Krāsu nozīme priekšmetiskās vides veidošanā
- Pašapziņas veidošana
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Krāsu nozīme priekšmetiskās vides veidošanā
Research Papers for secondary school12
Evaluated! -
Pašapziņas veidošana
Research Papers for secondary school6
-
Latvijas prezidentes publiskā tēla analīze
Research Papers for secondary school2
-
Dekoratīvas formas
Research Papers for secondary school27
-
Iztēle
Research Papers for secondary school10