Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:899438
 
Evaluation:
Published: 01.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

1. Kvalitātes jēdziens.

Svešvārdu vārdnīcā skaidrots, ka KVALITĀTE [lat.qualitas, qualitatis – kādība] ir 1) filozofijā - kāda priekšmeta, parādības, procesa noteiktība, kuras dēļ tas ir tieši šis, nevis kāds cits priekšmets, parādība, process; 2) īpašība, labums (4.)
Jēdzienu KVALITĀTE mūsdienu izpratnē ieviesa ASV un Japāna, lai panāktu savu valstu attīstību. Jēdziens sevī ietvēra darba, apkalpošanas, procesa, personāla u.c.elementu efektīvu funkcionēšanu.
Apzinātas rīcības kvalitātes jomā veidojās uz diviem atšķirīgiem pamatprincipiem:
- produktu kvalitātes kontroles,
- procesu kvalitātes vadības.
Laika gaitā kvalitātes jomā orientācija mainījusies no produkcijas kvalitātes kontroles uz kvalitātes nodrošināšanu un tālāk uz kvalitātes pilnveidošanu. Kvalitātes jēdziens ietver sevī gan organizācijas iekšējās darbības, gan ārējās aktivitātes(1.,7.)

2. Kvalitātes definīcija, vadības principi.
Hārvijs un Grīns, kvalitātes izpratnes iespējas iesaka grupēt vairākās kategorijās, no kurām svarīgākās ir šādas:
- Kvalitāte kā izcilība. Tā ir tradicionālā akadēmiskā pieeja, kuras mērķis ir- būt labākajam.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register