Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:295363
 
Evaluation:
Published: 13.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Teorētiskā daļa    7
1.1.  Konkurences analīze salonu biznesā    7
1.2.  Salonu biznesa raksturojums un tā attīstības tendences    8
1.1.1.  Zemākā līmeņa skaistumkopšanas salons (klasiska frizētava)    10
1.1.2.  Vidējās klases salons (Middle)    10
1.1.3.  Salons – studija (luxe)    10
1.3.  Attiecības ar klientu    12
1.3.1.  Klientu uzticība    12
1.3.2.  Serviss    14
1.4.  Salonu klientu raksturojums    14
  Secinājumi    17
2.  Praktiskā daļa    18
2.1.  Apkopo anketu praktiskā apstrāde    18
2.2.  Klienta salīdzinājums starp salona apmeklētības biežumam, summai, kādu viņš gatavs samaksāt un vecumam    19
2.3.  Anketēšana    19
  SECINĀJUMI    27
  NOBEIGUMS    28
  Literatūras saraksts    29
  ANOTĀCIJA    30
Extract

Konkurētspēja ir ļoti aktuāla mūsdienu tirgus ekonomikas apstākļos. Tāpēc ir ļoti būtiski noteikt uzņēmuma konkurētspējīgas priekšrocības un izstrādāt virzienus, kā uzņēmums var palielināt savu konkurētspēju tirgus ekonomikas apstākļos. Uzņēmumi sava starpā sacenšas par klientu piesaistīšanu, piedāvājot atšķirīgas akcijas, rīkojot dažādus mārketinga pasākumus.
Latvijā 2006.gadā tika reģistrēti 997 uzņēmumi, kas piedāvā pakalpojumus salonu biznesā. Liela daļa šo uzņēmumu atrodas Rīgā, jo Rīgā ir vislielākais pieprasījums un arī maksātspējīgāka klientūra. Konkurence nepārtraukti pieaug, jo vairojās arī uzņēmumu skaits, kas piedāvā līdzīgus pakalpojumus [ 6 ]
Klienti šajā straujās attīstības laikā, ir izglītojušiem un tā prasības pēc kvalitātes, laipnas apkalpošanas un dažādiem papildus pakalpojumiem ir augušas, kas ir normāla tirgus ekonomikas parādība, izzināt un apmierināt klientu vēlmes un vajadzības. Tas ir nopietns izaicinājums uzņēmumiem, jo ne visi spēj un var nodrošināt klientu vajadzības tāda līmenī, lai klients kļūtu par lojālu vienam uzņēmumam. Diemžēl pastāvošais darbaspēka trūkums tikai vairo klientu neapmierinātību, jo salonu vadītājiem ir jātērē daudz laika labu speciālistu atlasē un nepārtraukti jāseko, lai speciālisti klientos viestu uzticību un apkalpotu tos augstā līmenī.
Uzņēmumi pielieto dažādas metodes, lai izzinātu klientu vajadzības, jo ja uzņēmums neseko līdzi vispārīgam tendencēm un klientu interesēm uzņēmums laika gaitā zaudē savu konkurētspēju, kā rezultātā klientam šāds uzņēmums, kas neattīsta savu darbību kļūst neinteresants. Lai uzņēmums nenonāktu šādā situācijā ir jāveic regulāra tirgus izpēte, kur tiek izzinātas klientu vajadzības, iespējas un intereses. Šī kursa darba problēma ir pēc kādiem principiem klients izvēlas salonu? Hipotēze: Galvenais salona izvēles motīvs ir salona atrašanās vieta un apkalpojošā personāla attieksme pret klientu.
Pētījuma priekšmets ir salona izvēle. Izvēlētā kursa darba tēma ir klientu motivācija, izvēloties skaistumkopšanas salonu. Kursa darbā tiks veikta analīze par salonu biznesu Latvijā un ar konkurences teorijas palīdzību tiks apskatīt uzņēmuma galvenie konkurētspējas paaugstināšanas virzieni. …

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1343512
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register