Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:904504
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.04.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Vispārējā un kultūras mārketinga salīdzinājums    6
1.1.  Vispārējais mārketinga modelis    7
1.2.  Kultūras mārketings un tā modelis    9
1.3.  Mārketinga programma un tās galvenie elementi    13
2.  Skrundas novada publisko pasākumu mārketinga programma    16
2.1.  Skrundas novada publisko pasākumu pieprasījums    19
2.2.  Kultūras nama mērķi un uzdevumi    20
2.3.  Mārketinga komunikāciju komplekss Skrundas novadā    22
2.4.  Komunikāciju virzība līdz apmeklētājiem    25
2.5.  Skrundas novada kultūras pasākumu pieprasījums un piedāvājums-praktiskais pētījums    26
Secinājumi un priekšlikumi    30
  Izmantotā literatūras un avotu saraksts    32
  Pielikumi    33
Extract

3. Secinājumi un priekšlikumi
Ikviena uzņēmuma darbību veido un attīsta tās vadītājs un darbinieki, kā arī savstarpējā sadarbība un komunikācija starp nosauktajām pusēm. Vadītāja pienākums ir veidot uzņēmuma kopējo struktūru un virzīt darbiniekus ar savu darbību uz noteikta mērķa sasniegšanu. Savukārt uzņēmuma darbinieku uzdevums ir pēc iespējas efektīvāk un ar mazāku izmantojamo resursu daudzumu sasniegt kopējo uzņēmuma mērķi.

Pētījuma gaitā darba autore izstrādāja šādus secinājumus:
1. Skrundas novadā kultūras darbā strādā ilggadīgi darbinieki ar lielu profesionālo pieredzi, kas garantē zināmu stabilitāti un profesionalitāti darbā, bet draud ieslīgt rutīnā, neveicinot novitātes.
2. Drukāto informāciju par pasākumiem Skrundas centrā novirzīt uz pagastiem, kas sekmētu novada attālāko iedzīvotāju aktivitāti pasākumu apmeklēšanā. Afišu izvietošana pagastu centros.
3. Populārāko kultūras un sporta pasākumu veiksmes atslēga slēpjas efektīva mārketinga kompleksa pielietojumā. Skrundas kultūras namam nav izstrādāts mārketinga plāns.
4. Mārketinga komunikācija Skrundas novadā notiek daļēji. Nepieciešama aktīvāka sadarbība pasākumu organizatoru vidū. Klienti paši nevēlas meklēt informāciju par pasākumiem.
5. Skrundas novadā trūkst tūrisma informācijas centra. Informācijas centrs nodrošinātu kultūras un sporta pasākumu lielāku apmeklētību.
6. Kultūras mārketingam ir liela nozīme pilsētas ārējā tēla veidošanā, jo tas mērķtiecīgi virza Skrundas atpazīstamību.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register