Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:327876
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.12.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Temperamenta raksturojums    4
1.1.  Temperamentu tipi    4
1.1.1.  Melanholiskais temperaments    5
1.1.2.  Flegmatiskais temperaments    6
1.1.3.  Holeriskais temperaments    6
1.1.4.  Sangviniskais temperaments    7
2.  Starpkultūru saskarsmes īpatnības tūrismā    8
2.1.  Saskarsme ar klientiem tūrisma uzņēmumos    9
2.2.  Etiķete un pieklājības normas saskarsmē    10
2.3.  Konflikti un to risinājumi starpkultūru saskarsmē    12
2.4.  Pareiza un produktīva saskarsme ar viesiem    13
3.  Kultūru atšķirības    14
3.1.  Anglosakšu-ķeltu kultūra: Anglija    16
3.2.  Franku kultūra: Francija    17
3.3.  Vācvalodīgo kultūra: Vācija    18
3.4.  Vidusjūras reģiona kultūra: Itālija    18
3.5.  Austrumeiropas tautu kultūra: Krievija    18
3.6.  Arābu valstis    19
3.7.  Japāna    19
4.  Klienti un saskarsmes īpatnības Siguldas apkārtnes tūrisma uzņēmumos    20
  Izmantotā literatūra    24
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Pielikumi    26
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. Katram cilvēkam piemīt savs temperamenta tips, kas nosaka viņa darbības dinamiku un rakstura īpatnības, kuras ir jāievēro kontaktējoties ar klientiem.
2. Saskarsme ir tūrisma un ceļojumu industrijas klupšanas akmens, jo ir ļoti grūti izzināt cilvēka mentalitāti, reliģisko piederību, nacionalitāti. Tomēr, viesmīlības personāla viens no galvenajiem noteikumiem ir jebkuru kultūras tradīciju un reliģijas cienīšana un respektēšana.
3. Valoda tāpat kā reliģija ir viena no svarīgākajām kultūru īpatnībām. Viesmīlības uzņēmumos ir jāpārzina vairākas valodas (krievu, angļu, vācu, franču), lai bez pārpratumiem spētu komunicēt ar viesiem. Arī reliģija ietekmē klientu vēlmes un izturēšanos, tādēļ viesmīlības uzņēmumu darbiniekiem ir jāveic aktīvs un informatīvs darbs ar viesiem, lai spētu apmierināt visas viesu vajadzības, neaizskarot viņa reliģiju un pašcieņu.
4. Risinot konflikta situācijas, vienmēr jāsaglabā miers un jāuzklausa viesis un viņa sūdzības. Ja konflikts rodas valodas barjeras vai kultūru atšķirību dēļ, viesim jāizskaidro, ka ir radies pārpratums un jāmēģina atrisināt šī situācija.
5. Siguldas tūrisma un viesmīlības darbiniekiem jābūt atsaucīgākiem pret ārzemju viesiem un viņu kultūras un reliģijas īpatnībām, jo izpētot anketas datus autore secināja, ka attieksme un profesionalitāte nav augstā līmenī.
6. Siguldas novada Tūrisma informācijas centra apkopotā statistika norāda to, ka 2009.gadā jau ir sākusies Siguldas pilsētas apmeklētāju lejupslīde.

Priekšlikumi
1. Tūrisma un viesmīlības uzņēmumu vadībai ir jārīko kursi, lai darbinieki apgūtu vairākas valodas un izprastu dažādu kultūru raksturīgākās īpatnības.
2. Siguldai jāuzlabo infrastruktūra, lai vairāk piesaistītu ārzemju un pašmāju tūristus. Siguldai ir nepietiekams daudzums moteļu, kempingu un suvenīru veikaliņu, kas spētu piesaistītu tūristu uzmanību.
3. Ir jāveic aktīva reklāma televīzijā, radio, internetā un laikrakstos, lai piesaistītu vairāk viesus apmeklēt Siguldu un izmantot tūrisma un viesmīlības uzņēmumus.
4. Ir ļoti svarīgi, lai katrs viesis, neatkarīgi no viņa tautības, justos gaidīts un cienīts jebkurā viesmīlības uzņēmumā. Tādēļ darbiniekiem jāizkopj etiķete un viesmīlības pamatprincipi.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1247367
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register