Viens no bankas galvenajiem mērķiem ir klientu lojalitātes nodrošināšana. Tā kā bankas darbības pamatā ir klientu pieprasījums pēc bankas sniegtajiem pakalpojumiem, tad katras bankas mērķis ir daudz apmierinātu klientu. Bez klientiem bankas nevarētu veiksmīgi darboties. Bankai nepārtraukti jādomā, kā piesaistīt klientus, jo no tā ir atkarīga bankas efektīva darbība un peļņas veidošanās. Bez klientu piesaistīšanas, bankai ir jādomā arī par savu produktu veiksmīga pārdošana. Taču, lai klients izvēlētos konkrētas bankas pakalpojumus, viņam jābūt apmierinātam ar sniegto pakalpojumu kvalitāti, ātrumu un citiem būtiskiem faktoriem. Līdz ar to bankai jārūpējas, lai klients būtu apmierināts un vēlētos atgriezties šajā bankā vēl un vēl.…