Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:189952
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.07.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Motora tehniskais raksturojums un parametri    4
3.  Motora galveno sastāvdaļu tīrīšana, mazgāšana un kopšana    5
4.  Kloķvārpstas tehniskā stāvokļa pārbaude    6
5.  Kloķvārpstas defekti un tās remonts    7
6.  Kloķvārpstas iemontēšana    8
7.  Secinājumi    9
Extract

Gāzu spiediena spēku no virzuļiem ar klaņu starpniecību pārvada uz kloķvārpstu. Tā šo spēku pārveido griezes momentā un tālāk pārvada to uz sajūgu un transmisiju. Vienlaicīgi kloķvārpsta darbina arī dažādus motora mehānismus. Kloķvārpsta pakļauta gan vērpes, gan lieces deformācijām, bet tās rēdžu virsmas dilšanai.
Tīrīšanas un mazgāšanas uzdevums ir noņemt no detaļu virsmām netīrumus ar nolūku paaugstināt remonta darbu kvalitāti un kultūru remonta darba vietās. Veicot kvalitatīvu mašīnas detaļu tīrīšanu un mazgāšanu remonta laikā, mašīnu tehniskais resurss palielinās par vairāk nekā 20%, bet remonta darbu ražīgums paaugstinās par 6-8%.
Tīrīšana ir netīrumu noņemšana no detaļu virsmām ar mehāniskiem, ķīmiskiem vai termiskiem līdzekļiem.
Mazgāšana ir netīrumu atdalīšana no detaļu virsmām ar mazgāšanas šķīdumiem. Mazgāšanas šķīdumu uzdevums ir atdalīt no detaļu virsmām netīrumus un, šķīdinot tos, veidot netīrumu un šķīdumu emulsijas vai suspensijas.
Lai nodrošinātu ilgstošu un normālu kloķa-klaņa mehānisma darbību, motoru ekspluatējot, nepieciešams ievērot vairākus noteikumus.
1.jauns un izremontēts motors jāpiestrādā, stingri ievērojot spēkrata instrukcijā norādītos piestrādes režīmus.
2.motoram jālieto tikai instrukcijā norādītās, sezonai atbilstošās degvielas un eļļas.
3.aukstā laikā pirms iedarbināšanas motoru vēlams sasildīt, sasildot eļļu karterī (vecākiem automobiļiem)
4.motoru slogot drīkst tikai pēc iesildīšanas līdz 50◦C temperatūrai, kad gultņi normāli eļļojas. Darba laikā dzesēs sistēmā jāuztur normāla (85-95◦C) temperatūra.
5.nekavējoties jāaptur motors ja eļļas spiediens kļūst mazāks par pieļaujamo (0,1 MPa jeb 1,0 kgf/cm2).…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1170269
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register