Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:298897
 
Evaluation:
Published: 29.04.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Kognitīvās disonanses teorija    4
  Metodoloģija    7
  “RIMI Latvija” auditorijas un satura analīze    8
  Secinājumi    12
  Izmantotā literatūra    13
Extract

Aktualitāte – kopš 2021.gada visiem produktiem un pakalpojumiem cenas ir kāpušas, tādēļ iedzīvotāji ir šokēti kādēļ tas notiek. Sociālajos medijos rodas dažāda veida diskusijas un arī tajās tika iesaistīts “RIMI Latvija”, kas cenu kāpumu mēģināja atspējot ar savas līnijas produktiem un piedāvājot dažādiem influenceriem sadarbības, kas parādīja kā pagatavot lētu maltīti ar RIMI pieejamajiem produktiem. Manuprāt, svarīgi izprast kas tieši lika cilvēkiem turpināt vai tieši pretēji neiepirkties veikalā “RIMI”, ja lielākā sabiedrības daļa apgalvoja, ka tur vairāk neiepirksies.
Mērķis – izpētīt kā “RIMI Latvija” ar sadarbību palīdzību izskauda uzskatu, ka preces ir dārgas un kas mudināja cilvēkus pārvarēt uzskatu, ka veikals ir kļuvis dārgs.
Pētījuma objekts – “RIMI Latvija” veidotās sadarbības.
Pētījuma priekšmets – “RIMI Latvija” veidotās sadarbības ar sabiedrībā pazīstamiem cilvēkiem un to publicēšana sociālajos medijos.
Pētnieciskais jautājums -
1. Kādi ir cilvēki uzskati par “RIMI Latvija” pēc sadarbības video publicēšanas ar sabiedrībā zināmiem cilvēk
2. Kādā veidā izpaudās kognitīvā disonanse cilvēku attieksmē par iepirkšanos “RIMI Latvija”?…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register