Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:786566
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Pētījuma teorētiskā daļa    6
1.  Elektroniskie norēķini    6
1.1.  Internetbanka    6
1.2.  Telefonbanka    8
1.3.  Mobilā banka    9
1.4.  Regulārais maksājums    9
1.5.  Automātiskā rēķinu apmaksa    10
  Pētījuma praktiskā daļa    12
2.  Vadošo Latvijas komercbanku piedāvāto attālināto norēķinu veidu raksturojums    12
2.1.  A/S Hansabanka piedāvātie attālinātie norēķinu veidi    14
2.2.  SEB Unibanka piedāvātie attālinātie norēķinu veidi    19
2.3.  Parex bankas piedāvātie attālinātie norēķinu veidi    21
3.  Elektronisko norēķinu attīstība    25
3.1.  Elektronisko norēķinu pieguma faktori    25
3.1.1.  Informācijas tehnoloģiju un Internet attīstība    25
3.1.2.  Banku Internet un mobilo telefonu risinājumi    25
3.1.3.  Psiholoģiskie faktori    25
3.2.  Elektroniskie norēķini un makroekonomiskā politika    26
4.  Attālināto pakalpojumu lietotāju aptaujas rezultātu analīze    29
  Secinājumi un priekšlikumi    33
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    36
  Pielikums    37
Extract

Mūsdienās skaidra nauda apgrozās aizvien mazāk un mazāk. Aizvien lielāku daļu no kopējās naudas apgrozības veido bezskaidra nauda. Liela daļa no bezskaidrās naudas apgrozās elektroniskajos norēķinos. Šāda situācija izveidojusies pieaugot kredītkaršu un debetkaršu izplatībai un popularitātei, kā arī Internet tīmekļa attīstībai. Lai norēķinātos par precēm un pakalpojumiem, tiek samaksāts ar debetkartēm vai kredītkartēm, maksājumus par komunālajiem pakalpojumiem var veikt izmantojot banku piedāvātās Internetbankas pakalpojumus, alga un citi ienākumi tiek pārskaitīti un bankas kontu, arī visi finanšu tiek veikti elektroniski. Ar skaidru naudu sastopamies tikai tad, kad jānorēķinās vietās, kur netiek pieņemtas maksājumu kartes. 21. gadsimtā arvien lielāku nozīmi iegūst attālinātie norēķinu pakalpojumi, kas ļauj ekonomēt gan klientu, gan banku laiku un resursus. Pēc darba autora uzskatiem, izvēlētā tēma ir ļoti aktuāla, jo mūsdienas cilvēkam ir ļoti svarīgs ātrums un kvalitāte.
Petījumā izmantojamās metodes

Pētījuma izstrādē tiek izmantotas dažādas datu pētīšanas metodes. Galvenā no tām ir datu salīdzināšana, salīdzinot Latvijas Bankas datus no 2001. līdz 2007. gadam. Tika izmantota arī grupēšanas metode. Darba autors to izmanto elektroniskos norēķinus grupējot pēc izdevēj bankas, kā arī pēc veida un izcenojuma. Lai uzzinātu klientu apmierinātību un attieksmi par banku piedāvātajiem elektronisko norēķinu veidiem, autors izmanto attālināto pakalpojumu lietotāju aptauju.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1142589
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register