Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:306749
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  KOMUNIKĀCIJA    5
2.  STARPPERSONU KOMUNIKĀCIJAS FORMAS    8
2.1.  Verbālā komunikācija    8
2.2.  Rakstveida komunikācija    8
3.  CILVĒKU IZTURĒŠANĀS KOMUNIKĀCIJAS PROCESĀ    10
3.1.  Informācijas uztvere    10
3.2.  Neverbālā komunikācija    11
3.3.  Argumentēšana    14
4.  KOMUNIKĀCIJU VEIDI ORGANIZĀCIJĀS    17
4.1.  Vertikālā komunikācija    17
4.2.  Horizontālā komunikācija    18
4.3.  Komunikācijas tīkli    18
5.  KOMUNIKĀCIJU ORGANIZĒŠANA    20
6.  IEKŠĒJĀ KOMUNIKĀCIJA KĀ PANĀKUMU FAKTORS    24
7.  PĒTĪJUMS    29
7.1.  Pētījums „Komunikācijas nozīme uzņēmumā”    29
  SECINĀJUMI    34
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    37
Extract

IEVADS
Darba nosaukums ir “Komunikācija uzņēmumā”. Šī tēma tika izvēlēta, jo efektīvai komunikācijai ir būtiska nozīme visā tautsaimniecībā, valdības un militārās organizācijās, biznesā, apkalpošanas jomā, ģimenē , visur, kur cilvēki nonāk savstarpējā saskarē. Sarunājoties cilvēkiem veidojas viedoklis citam par citu. Laika gaitā iemantotie sarunāšanās paradumi nosaka sarunu produktivitāti un ir pamats sekmīgai karjerai.
Svarīgs ir teiktā saturs, jo tajā atspoguļojas mūsu darbaspējas. Tas uzskatāmi parāda izglītības, inteliģences un aplūkojamā temata izpratnes pakāpi. Arī tas, kā mēs to pasakām, veido mūsu reputāciju un ietekmē attiecības ar citiem cilvēkiem. Atkarībā no izturēšanās veida teiktais var tikt vai nu pastiprināts un uzsvērts, vai arī gluži otrādi, parāda, cik labi vai slikti ir sakārtotas , izanalizētas un izteiktas mūsu domas. Labākas sekmes uzņēmējdarbībā gūst cilvēki, kas apgūst un lieto labas komunikācijas mākslu. Tā ir spēja runāt tā, lai piesaistītu sarunu biedra uzmanību sev un savai idejai.
Šajā darbā tiek apskatītas šādas tēmas: kas ir komunikācija, komunikācijas pastāvēšanai nepieciešamie nosacījumi, komunikācijas procesa posmi, starppersonu komunikācijas formas un to veidi-verbālā, neverbālā, rakstveida komunikācija Tika apskatīta cilvēku izturēšanās komunikācijas procesā, komunikāciju veidi organizācijās - formālie un neformālie, komunikāciju organizēšana un kā arī, lai efektīvi vadītu organizācijā komunikācijas tiks iepazīti komunikācijas šķēršļi. Tā kā Iekšējā komunikācija ir panākumu faktors veiksmīgai uzņēmējdarbībai, tad šajā darbā tiks apskatīti ārvalstu uzņēmumi, kuri savus panākumus guvuši pateicoties komunikācijai kā galvenajam veiksmes ierocim. Lai uzzinātu, kāda nozīme ir komunikācijai uzņēmumā, tad iekļauts pētījums, kur atspoguļojas uzņēmumos strādājošo viedoklis par komunikāciju.
Šī darba tēma ir aktuāla, jo iekšējā komunikācija kļūst par uzņēmuma darbības pamatu. Tā palīdz darbiniekiem saprast, kas mainās un kas nodrošina atbalstu. Komunikācija veicina saprašanos un darbinieku motivāciju, lai kāpinātu identifikāciju ar uzņēmumu..
Laikā, kad Latvijas uzņēmumiem notiek strauja pārdošanas apjomu samazināšanās, katram ir jāpieliek zināmas pūles, lai nosargātu savas tirgus pozīcijas, noturētu esošo klientu loku un piesaistītu jaunus klientus. Šī mērķa sasniegšanai svarīga loma ir komunikācijai. Uz šo jautājumu mēģinām rast atbildes ar pētījuma palīdzību.
Priekšmets: Sabiedrības viedoklis par komunikācijas nozīmi uzņēmumā
Objekts: Uzņēmumu darbinieki
Mērķis: Noskaidrot, kāda nozīme mūsdienās ir komunikācijai uzņēmumā

Uzdevumi:
1.Noskaidrot vai Latvijas uzņēmumos pastāv komunikācija.
2.Noskaidrot izplatītākos komunikācijas veidus.
3.Noskaidrot , kādas sekas var radīt komunikācijas trūkums vai tās neefektivitāte.
4. Noskaidrot komunikācijas nozīmi uzņēmuma darbībā.

1. KOMUNIKĀCIJA
Komunikācija ir informācijas, domu, uzskatu apmaiņa starp cilvēkiem viņu darbības procesā.
Ja cilvēks nav panācis savstarpēju saprašanos ar tiem, kuram viņš cenšas nodot informāciju vai nodibināt kontaktus, tad var uzskatīt, ka precīza komunikācija nav notikusi. Precīza komunikācija notiek tad, kad ideja, kas radusies cilvēka apziņā, nonāk cita cilvēka apziņā tādā veidā , ka tiek nodrošināta tās saprašana un izmantošana
Atgriezeniskā saite komunikācijas procesa izpratnē ir signāls, kuru informācijas saņēmējs nosūta informācijas sniedzējam kā informācijas saņemšanas fakta apstiprinājumu un kas raksturo tajā iekļautās informācijas saprašanu vai nesaprašanas pakāpi.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register