Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:390282
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Konkurences jēdziens uzņēmuma darbībā    4
2.  Konkurences vides novērtējums    9
2.1.  Konkurences situāciju un vides veidojošo faktoru raksturojums    9
2.2.  Konkurences veidi    15
3.  Uzņēmuma finansiālā stāvokļa ietekme uz konkurētspēju    18
3.1.  Rentabilitāte    18
3.2.  Uzņēmuma finansiāla stāvokļa rādītāji    19
3.3.  Likviditātes rādītāji    20
3.4.  SVID analīze    21
3.5.  Konkurentu analīze    22
4.  Uzņēmumu konkurētspējas veicināšana    24
  Secinājumi un priekšlikumi    28
  Izmantotā literatūra    29
  Pielikumi    30
Extract

Ikdienā, iepērkoties tirgū, mēs esam ievērojuši, ka ir liela viena veida preču daudzveidība, piemēram, maizes izstrādājumi, turpretī pasta pakalpojumus veic tikai Latvijas pasts un dažas starptautisko pārvadājumu firmas. Tirgus ir nepārtraukta pulsācija, viss mainās, viss attīstās, rezultātā veidojas tirgus struktūru, formu un tipu daudzveidība, kuras labirintos katrs var atrast sev pieņemamu variantu.
Tirgus formas un grupas ir iespējams grupēt dažādi: pēc dalībnieku skaita, lieluma, arī pēc piedāvājuma un pieprasījuma attiecību samēra. Ekonomiskajā literatūrā visbiežāk tiek apskatītas divas – pilnīgi pretējas tirgus formas, pilnīga konkurence un monopols.
Tirgus Latvijā tiek piesātināts, un arvien grūtāk kļūst darboties, nedomājot par konkurenci un darbības aktivitāti. Vadītājiem un īpašniekiem nemitīgi jādomā, ar ko uzņēmums īsti pelna naudu, kā varētu pelnīt vairāk, kāpēc netiek pelnīts pietiekami daudz, ko vajadzētu mainīt ikdienas darbā, varbūt jāizvēlas citi produkti vai citi tirgi.
Pētījums tiks veikts SIA “Saule”. Uzņēmums tika dibināts 2000.gada 12. maijā.
Uzņēmuma galvenie darbības virzieni:
Farmaceitisko un medicīnisko preču, kosmētikas un higiēnas preču mazumtirdzniecība;
SIA „ Saule” nodarbināti 7 darbinieki.
Studiju darba mērķis - izpētīt konkurences ietekmi uz uzņēmuma attīstību.
Darba uzdevumi:
1.Noskaidrot konkurences jēdziena nozīmi uzņēmuma darbībā.
2.Raksturot konkurences vides faktorus.
3.Noteikt konkurences veidus.
4.Analizēt SIA “Saule” finansiālo stāvokli.
5.Noskaidrot uzņēmumu konkurētspējas veicināšanas iespējas.
6.Izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus.
Darba metodes:
1.speciālās literatūras analīze;
2.statistiskās metodes: salīdzināšana, grupēšana, relatīvo rādītāju aprēķināšana.
Darba izstrādes gaitā izmantota speciālā literatūra, statistikas dati un informējošais materiāls no interneta resursiem, uzņēmuma grāmatvedības dokumenti.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register