Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:813765
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Konkurences vispārējais raksturojums    4
1.1.  Konkurences veids - nepilnīgā konkurence    5
1.2.  Konkurences veids - pilnīgā konkurence    6
1.3.  Konkurences veids - monopolistiskā konkurence    6
2.  A/s Hansabanka raksturojums    8
2.1.  Vispārīgais raksturojums    8
2.2.  A/s Hansabanka reklāmas raksturojums    9
2.3.  A/s Hansabanka apkalpošanas sistēma    10
2.4.  A/s Hansabanka speciālie piedāvājumi    11
2.5.  A/s Hansabanka pakalpojumi    12
2.6.  A/s Hansabanka pieejamība klientiem    13
2.7.  A/s Hansabanka statistiskie rādītāji    14
3.  A/s SEB Unibanka raksturojums    17
3.1.  Vispārīgais raksturojums    17
3.2.  A/s SEB Unibanka reklāmas raksturojums    18
3.3.  A/s SEB Unibanka apkalpošanas sistēma    19
3.4.  A/s SEB Unibanka speciālie piedāvājumi    20
3.5.  A/s SEB Unibanka pakalpojumi    20
3.6.  A/s SEB Unibanka pieejamība klientiem    22
3.7.  A/s SEB Unibanka statistiskie rādītāji    23
4.  A/s Hansabanka un a/s SEB Unibanka salīdzinājums    26
  Secinājumi    31
  Izmantotās literatūras saraksts    32
Extract

1. KONKURENCES VISPĀRĒJAIS RAKSTUROJUMS
Ikdienā, iepērkoties tirgū, mēs esam ievērojuši, ka liela viena veidu preču daudzveidība, piemēram, maizes izstrādājumi, turpretī pasta pakalpojumus veic tikai Latvijas pasts un dažas starptautisko pārvadājumu firmas. Tas ir tāpēc, ka pastāv dažādas tirgus struktūras ar noteiktu konkurences pakāpi. Līdz ar to cenas lielumu ietekmē ne tikai noteiktas preces pieprasītais un piedāvātais daudzums, bet arī konkurence. Tā ir neatņemama tirgus ekonomikas sastāvdaļa. Tirgus ekonomika bez konkurences nav iedomājam.
Vārds ‘’konkurence’’- sacensība (lat. concurrentia – skriet kopā), kas nozīmē cīņu starp konkurentiem.
Konkurence ir cīņa starp konkurentiem par visizdevīgākajiem preču pārdošanas un pirkšanas nosacījumiem. Tā ir divu vai vairāku personu vai arī organizāciju mēģinājumi iegūt vienas un tās pašas preces, pakalpojumus vai ražošanas un finanšu resursus. Tas nozīmē, ka patērētāji konkurē ar citiem patērētājiem, bet ražotāji konkurē ar citiem ražotājiem. (Bikse V., 2007, 168.lpp.).
Uzņēmumi (pārdevēji) konkurē savā starpā, izmantojot dažādas metodes. Viena no tām ir cenu konkurence – galvenais konkurences veids, kad pārdevēji cenšas pazemināt savu preču cenas salīdzinājumā ar konkurenta preču cenām. Turklāt konkurencē konkurējošās puses izmanto:
• Oriģinālus firmas preču nosaukumus un reklamē tos;
• Pievilcīgu iesaiņojumu, dizainu;
• Apkalpošanas sistēmas, garantijas remontu;
• Loterijas, dāvanas;
• Preču pārdošana uz nomaksu u.c.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register