Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:130797
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.04.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.1.  TIRGUS UN KONKURENCE    4
1.1.1.  PILNĪGĀS KONKURENCES APSTĀKĻI    4
1.1.2.  NEPILNĪGĀ KONKURENCE    5
1.1.2.1.  Monopols    5
1.1.2.2.  Monopolistiskā konkurence    5
1.1.2.3.  Oligopols    6
1.1.3.  MONOPOLS, OLIGOPOLS UN TO IEROBEŽOŠANA    6
2.1.  KONKURENCES PADOME    8
3.1.  KONKURENCE, INFLĀCIJA UN EIROPAS SAVIENĪBA. PIEMĒRI    10
  KOPSAVILKUMS    12
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    13
Extract

Tēma „Konkurences politika Latvijā un tās loma Latvijas tautsaimniecībā” tika izvēlēta tāpēc, ka radās interese izpētīt:
valdošo situāciju konkurējošo uzņēmumu starpā;
Eiropas Savienības (ES) ietekmi uz Latvijas konkurences politiku;
konkurences ietekmi uz cenu izmaiņām un inflāciju.

Lielākoties referātā tika izmantoti internetā atrastie resursi.

Nodaļā 1.1.”Tirgus un konkurence” īsi un teorētiski tika aprakstīti konkurences veidi.
Nodaļā 2.1.”Konkurences padome” tika ievietota informācija par Latvijā izveidoto Konkurences padomi, kuras galvenais uzdevums ir raudzīties, lai tiktu ievēroti godīgas konkurences pamatprincipi un uzņēmumu negodīgas rīcības dēļ stipri neciestu Latvijas tautsaimniecība.
Nodaļā 3.1.”Konkurence, inflācija un Eiropas Savienība” tika ievietoti komentāri, kuros izskaidrota konkurences ietekme uz inflāciju un Latvijas tautsaimniecību un Eiropas Savienības ietekme uz konkurenci Latvijā.

***
Konkurences politikas stratēģiskais mērķis ir izveidot tiesiskus un ekonomiskus apstākļus brīvai un godīgai konkurencei, kas veicina sabiedrības konkurētspēju un labklājības pieaugumu ilgtermiņā.
Konkurences politikas uzdevums ir radīt ekonomiskus stimulus preču un pakalpojumu attīstībai un inovatīvai darbībai. Ilgtermiņa uzdevumi ir saistīti ar konkurences veicināšanu tautsaimniecības nozarēs, kurās joprojām pastāv sabiedrības interesēm neatbilstoši uzņēmējdarbības ierobežojumi, tāpēc patērētājiem nākas pirkt preces un pakalpojumus par cenu, kas neveidojas pieprasījuma - piedāvājuma mijiedarbībā. Mērķis ir panākt cenas un piedāvājuma veidošanos pietiekami efektīvas konkurences apstākļos, lai uzņēmējvidē mazinātos izmaksas precēm un pakalpojumiem, efektīvāk tiktu izmantoti ražošanas faktori un pieaugtu visas tautsaimniecības konkurētspēja1.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1211325
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register