Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:601184
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.11.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    7
1.  KONKURENCES UN KONKURĒTSPĒJAS TEORĒTISKIE ASPEKTI    9
1.1.  Konkurence un tās veidi    9
1.2.  Konkurētspējas veidi    10
1.3.  Konkurentu vides pētīšanas posmi    12
2.  UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS    17
2.1.  Uzņēmuma „NL Group” preču sortimenta iedalījums    18
2.2.  Organizatoriskā struktūra    18
2.3.  Uzņēmuma „NL Group” apgrozījuma analīze    20
3.  KONKURĒTSPĒJAS NOVĒRTĒJUMS APAVU TIRGŪ    22
3.1.  Konkurentu analīze    22
3.2.  SVID faktori uzņēmumam SIA „NLGroup”    29
4.  SIA „NL Group” konkurētspējas palielināšanas iespējas    33
4.1.  SIA „NL Group” konkurētspējas palielināšanas iespējamie virzieni    33
4.2.  Reklāmas kampaņas izstrāde konkurētspējas palielināšanai    34
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    41
  PIELIKUMI    43
Extract

SECINĀJUMI
1. Uzņēmums pārdodot kvalitatīvu un daudzveidīgu preci, lai varētu konkurēt vietējo uzņēmumu starpā.
2. Pēc aptaujas datiem kvalitāte ir viens no dominējošiem faktoriem pircēju vidū
3. Uzņēmuma pašreizējais klientu loks ir pietiekoši plašs, lai veiksmīgi darbotos tirgū.
4. Nav padomāts par preces iesaiņojumu un materiāla kvalitāti.
5. SIA „NL Group” ir profesionāli un zinoši darbinieki.
6. SIA „NL Group” priekšrocība ir tā, ka veikals atrodas blakus t/c RIMI, un tādējādi cilvēku plūsma ir nepārtraukta.
7. Nav ieviests pietiekoši plašs preču sortiments maziem bērniem.
8. Cena par preci ir adekvāta, jo kvalitāte ir labā līmenī. Tāpēc iegādājoties dārgākus apavus tie ilgāk kalpo, salīdzinot ar konkurentiem.
9. SIA „NL Group” piedāvā līzinga iespēju, šādi piesaistot pircējus, jo ir iespēja maksāt par preci divās daļās.
10. Veikala telpās ir pieejams katalogs, kurā var apskatīt sezonas modeļus, un atzīmēt sev interesējošos modeļus, un noteikta laika intervāla beigās veikala īpašnieki var apkopot ievāktos datus.
11. SIA „NL Group” veikalā ir pieejams apavu remonts, bet pirms tam izvērtējot cēloni kā precei ir radies defekts, un tieši šī iemesla dēļ ne vienmēr remontē apavus, pircējus tas pilnībā neapmierina.
12. Pašlaik reklāma nav tik efektīva, jo tiek ievietota laikrakstā „Stars” un veikala skatlogā.
13. Kad tiek pasūtīta jauna prece, tad tā ir vairumā. Autore secina, nav apkopoti realizācijas apjomi, tāpēc šajā laikā ir grūti piekļūt pie plauktiem, jo traucē kastes.(Īpašnieks šo kritiku ir ņēmis vērā un pasūtot preci, izskata pārdoto preci un veikalā esošo, tādējādi izvairoties no lieliem noliktavu krājumiem.)
14. SIA „NL Group” pārdevējām ir pienākums reizi 3 gados apmeklēt komunikāciju kursus, lai uzlabotu un paaugstinātu apkalpošanas kultūras kvalitāti, un pircēji būtu apmierināti.

PRIEKŠLIKUMI
1. Izmantot autores izstrādāto reklāmas kampaņas paraugu, jo reklāma ir labs uzņēmuma popularizēšanas un ar preci iepazīstināšanas veids.
2. Vadoties pēc SVID faktoru datiem, meklēt jaunus piegādātājus, tā būtu iespēja izveidot vēl daudzveidīgāku sortimentu, un iespēja izcelties starp konkurentiem.
3. Paplašināt apavu klāstu bērniem, lai tas spētu apmierināt arī viņu vēlmes un vajadzības un uzņēmums varētu gūt lielāku peļņu. Tas veidotu vēl lielāku klientu loku.
4. Uzdrukāt uz maisiņiem firmas logo, kas varētu kalpot kā reklāma. Jo interesantāki iniciāļi, krāsas būs uz maisiņa, jo pamanāmāks tas būs cilvēku vidū. Jādomā, lai materiāls būtu izturīgs, un ilgāk kalpotu, jo tagadējie maisiņi ir trausli.
5. Pieņemt darbā vēl 3. pārdevēju, vismaz uz pusslodzi, lai ir , kas aizvieto, ja kāda saslimst vai jādodas atvaļinājumā, jo tad veikalā mainītos apkalpošanas kvalitāte, būtu iespēja apkalpot lielāku pircēju loku.
6. Izveidot atlaižu kartes, kuras izsniedz pircējiem, kuri iegādājas preces vairumā un patstāvīgajiem klientiem, jo tad pircējam būtu sajūta, ka viņš ir gaidīts un uzņēmumam viņš ir svarīgs, un tas liktu viņiem pieņemt lēmumu iegādāties apavus tieši šajā veikalā.
7. Motivēt darbiniekus, ieviešot stimulēšanas pasākumus (prēmijas, procentus no mēneša ietirgojuma, atvaļinājumus). Darbinieki būtu vēl uzcītīgāki un strādātu ar lielāku atdevi darbam.
8. Pozicionēt veikalu un tā preci tirgū, jo kļūstot atpazīstamākiem, pircēju interese kļūtu lielāka, prece un tās labās īpašības zināmas.
9. Kā veikala konkurētspējas paaugstināšanas faktoru izmantot vides reklāmu. Tai jābūt pārdomātai, nepiesātinātai ar lieku informāciju, lai potenciālais pircējs un klienti šo reklāmu uztvertu viegli.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1247131
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register