Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:419777
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.12.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Extract

Ikvienu organizāciju raksturo noteikta struktūra, politika, faktiski arī ikvienā organizācijā pastāv korporatīvā kultūra, tikai vienā organizācijā tā ir vairāk izteikta, citā – mazāk. Organizācijas apkārtējās biznesa vides strauju izmaiņu rezultātā laiku pa laikam katrs no šiem elementiem pārstāj atbilst jaunajiem ārējiem noteikumiem. Ja struktūru un politiku ar grūtībām, bet var transformēt, tad organizācijas kultūra ir ārkārtīgi inerta attiecību sistēma. Tai pat laikā tieši korporatīvās kultūras izmaiņas ir jaunās stratēģijas realizācijas nosacījums.
Kas tad īsti ir korporatīvā kultūra? Kultūras jēdziens nav nekas jauns – tas tiek pētīts jau no 17. gs., bet par to, kas ir korporatīvā kultūra zinātnieku vidū joprojām nav vienotības. Tomēr korporatīvā kultūra lielā mērā tiek saprasta kā „pieredzes, vēstures, nostāstu un kārtības, kas raksturo organizāciju, apmaiņu”, šo izpratni sauc par subjektīvo organizācijas kultūras veidu. Tai pat laikā pirmais ar ko sastopas jauns darbinieks, ieejot kompānijā – ir objektīvās korporatīvās kultūras veida izpausmes: darbinieku ģērbšanās stils, saskarsme vienam ar otru un ar klientiem, un kabinetu noformējums un vispārpieņemts dizains. Bieži vien korporatīvā kultūra attīstās dabīgā veidā, kad organizācijas darbinieki atveido vadītāja manieres un uzvedības īpatnības.
Izprotot to, kas ir korporatīvā kultūra, ir vieglāk izprast par to, kas tad ir korporatīvā reputācija, kādas vērtības ietekmē uzņēmuma reputāciju.
Ar korporatīvo reputāciju mēs saprotam ikviena cilvēka (darbinieka, klienta u. c. ) priekšstatus, pieņēmumus, ticējumus un vērtējumus par kādu organizāciju – par to, kā šī organizācija darbojas, par tās mērķiem, misiju, vīziju. Reputācija ir kāda cilvēka emocionāla un intelektuāla dispozīcija attiecībā pret organizāciju. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1143132
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register