-
Korporatīvā reputācija
Research Papers3 Marketing, Advertising, Business, History, Culture
Ievads.
Mūsdienās tas, ko domā par mūsu uzņēmumu potenciālie klienti un kāda ir mūsu korporatīvā reputācija viņu acīs nav mazsvarīgāk par to, kā iegūt lielākus ienākumus un saglabāt konkurētspēju. Ja pirms apmēram 10 gadiem daudzās nozarēs uzņēmums strādāja monopolistiski un varēja diktēt gan pakalpojumu piedāvājumu, gan to izcenojumu, gan apkalpošanas kvalitāti un īpaši nedomāt par to kā izskatās savu klientu acīs un ko viņi domā par uzņēmumu, tad tagad, kad ir vērojama salīdzinoši liela konkurence starp dažādu nozaru uzņēmumiem, uzņēmuma vadītāji un menedžeri aizvien biežāk sāk domāt, kā mainīt uzņēmuma darbības politiku, lai nezaudētu klientus un piesaistītu arī jaunos klientus. No vienas puses uzņēmums var daudzveidot produktu un pakalpojumu klāstu, izmantot dažādas preču virzīšanas tirgū metodes, bet korporatīvā reputācija paliks nemainīga. Cilvēki vienalga domās ne to labāko par uzņēmumu. Tikai tad, kad uzņēmums sāks „strādāt orientējoties uz patērētāju” viņam ir garantēti lieli panākumi.
Vēl viens svarīgs posms uzņēmuma sekmīgas darbības nodrošināšanai un reputācijas paaugstināšanai ir tas, kā kompānijā izturas pret saviem darbiniekiem. Ir svarīgi apzināties, ka tieši darbinieki var pastāstīt un ieteikt patērētājiem iegūt preces un pakalpojumus tieši šajā uzņēmumā. Piemēram, SIA Aldaris, rūpējas par saviem darbiniekiem, garantējot viņiem labus un kvalitatīvus darba apstākļus, atbilstoši padarītajam attiecīgu samaksu, uzklausa iebildumus un sūdzības un neatstāj darbinieku vēlmēs neievērotas.
Reputācijas zaudēšanas iemesli
Pēdējos divdesmit gados daudzi uzņēmumi cieta no reputācijas pazaudēšanas. Daudzos gadījumos tas notika neapzinoties to atbildību kāda ir uzņēmumam pret sabiedrību. Var pieminēt daudzus piemērus. Piemēram, kompānija Nike izmantoja lēto darbaspēku no Āzijas(daudzi gan sauca to par ekspluatāciju), kāda kompānija izmaksāja palielinātu komisijas naudu uzņēmuma vadībai tajā pašā laikā samazinot darbinieku skaitu. Vai arī kāda lidmašīnu kompānija iztērēja miljonus jaunā lidmašīnas dizaina izveidei, kaut arī darbiniekiem stāstīja, ka ir jātaupa izdevumi.
…
Mūsdienās tas, ko domā par mūsu uzņēmumu potenciālie klienti un kāda ir mūsu korporatīvā reputācija viņu acīs nav mazsvarīgāk par to, kā iegūt lielākus ienākumus un saglabāt konkurētspēju. Ja pirms apmēram 10 gadiem daudzās nozarēs uzņēmums strādāja monopolistiski un varēja diktēt gan pakalpojumu piedāvājumu, gan to izcenojumu, gan apkalpošanas kvalitāti un īpaši nedomāt par to kā izskatās savu klientu acīs un ko viņi domā par uzņēmumu, tad tagad, kad ir vērojama salīdzinoši liela konkurence starp dažādu nozaru uzņēmumiem, uzņēmuma vadītāji un menedžeri aizvien biežāk sāk domāt, kā mainīt uzņēmuma darbības politiku, lai nezaudētu klientus un piesaistītu arī jaunos klientus. No vienas puses uzņēmums var daudzveidot produktu un pakalpojumu klāstu, izmantot dažādas preču virzīšanas tirgū metodes, bet korporatīvā reputācija paliks nemainīga. Cilvēki vienalga domās ne to labāko par uzņēmumu. Tikai tad, kad uzņēmums sāks „strādāt orientējoties uz patērētāju” viņam ir garantēti lieli panākumi.
- Iekšējā un ārējā vide
-
Korporatīvā reputācija
Research Papers3 Marketing, Advertising, Business, History, Culture
-
Korporatīvā reputācija un tās vērtības
Research Papers7 Business, Public Relations, Marketing, Advertising
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Korporatīvā līmeņa stratēģijas
Research Papers for university8
-
Grāmatas ”Korporatīvā sociālā atbildība” detalizēts apraksts, kā KSA var kalpot uzņēmuma mārketinga labā
Research Papers for university16
-
Korporatīvā sociālā atbildība
Research Papers for university27
Evaluated! -
Korporatīvā sociālā atbildība AAS "Ergo Latvija"
Research Papers for university5
-
Iekšējā komunikācija kā papildus motivācijas līdzeklis krīzes apstākļos
Research Papers for university33