Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:800408
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Ievads.

Mūsdienās tas, ko domā par mūsu uzņēmumu potenciālie klienti un kāda ir mūsu korporatīvā reputācija viņu acīs nav mazsvarīgāk par to, kā iegūt lielākus ienākumus un saglabāt konkurētspēju. Ja pirms apmēram 10 gadiem daudzās nozarēs uzņēmums strādāja monopolistiski un varēja diktēt gan pakalpojumu piedāvājumu, gan to izcenojumu, gan apkalpošanas kvalitāti un īpaši nedomāt par to kā izskatās savu klientu acīs un ko viņi domā par uzņēmumu, tad tagad, kad ir vērojama salīdzinoši liela konkurence starp dažādu nozaru uzņēmumiem, uzņēmuma vadītāji un menedžeri aizvien biežāk sāk domāt, kā mainīt uzņēmuma darbības politiku, lai nezaudētu klientus un piesaistītu arī jaunos klientus. No vienas puses uzņēmums var daudzveidot produktu un pakalpojumu klāstu, izmantot dažādas preču virzīšanas tirgū metodes, bet korporatīvā reputācija paliks nemainīga. Cilvēki vienalga domās ne to labāko par uzņēmumu. Tikai tad, kad uzņēmums sāks „strādāt orientējoties uz patērētāju” viņam ir garantēti lieli panākumi.
Vēl viens svarīgs posms uzņēmuma sekmīgas darbības nodrošināšanai un reputācijas paaugstināšanai ir tas, kā kompānijā izturas pret saviem darbiniekiem. Ir svarīgi apzināties, ka tieši darbinieki var pastāstīt un ieteikt patērētājiem iegūt preces un pakalpojumus tieši šajā uzņēmumā. Piemēram, SIA Aldaris, rūpējas par saviem darbiniekiem, garantējot viņiem labus un kvalitatīvus darba apstākļus, atbilstoši padarītajam attiecīgu samaksu, uzklausa iebildumus un sūdzības un neatstāj darbinieku vēlmēs neievērotas.


Reputācijas zaudēšanas iemesli

Pēdējos divdesmit gados daudzi uzņēmumi cieta no reputācijas pazaudēšanas. Daudzos gadījumos tas notika neapzinoties to atbildību kāda ir uzņēmumam pret sabiedrību. Var pieminēt daudzus piemērus. Piemēram, kompānija Nike izmantoja lēto darbaspēku no Āzijas(daudzi gan sauca to par ekspluatāciju), kāda kompānija izmaksāja palielinātu komisijas naudu uzņēmuma vadībai tajā pašā laikā samazinot darbinieku skaitu. Vai arī kāda lidmašīnu kompānija iztērēja miljonus jaunā lidmašīnas dizaina izveidei, kaut arī darbiniekiem stāstīja, ka ir jātaupa izdevumi.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register