Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:824072
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.11.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Efektivitātes novērtēšana
„Latvijas Pasta” negatīvo tēlu un reputāciju lielākoties veido klientu ne pārāk pozitīvie viedokļi par uzņēmumu. Atsauksmes, komentāri, dažādas diskusijas un sūdzības ir veids kā cilvēki iegūst informāciju un vairāku cilvēku viedokli par kādu uzņēmumu. Ja atsauksmes lielākoties ir negatīvas, sabiedrība neuztver uzņēmuma tēlu kā pozitīvu un neuzticas tam. Tādēļ to, vai reputācija sabiedrības acīs kļūst pozitīvāka, var novērtēt pēc pozitīvu komentāru un atsauksmju skaita.
Reputācijas uzlabošanos var novērtēt arī pēc dažādiem ekspertu, biznesa un nozares topu rezultātiem, piemēram, pēc ikgadējā Reputācijas topa. Pašlaik „Latvijas Pasts” nav stabilas pozīcijas šajā topā, 2010. gada reputācijas topā „Latvijas Pasts” ir ieņēmis vien 56. vietu starp visiem Latvijas uzņēmumiem. Ja tiktu novērots ievērojams kāpums šajā topā varētu teikt ka korporatīvo sabiedrisko attiecību programma bijusi efektīva.
Par laba uzņēmumu tiek uzskatīts arī tāds uzņēmums, kas rūpējas ne tikai par saviem klientiem un sadarbības partneriem, bet arī par saviem darbiniekiem. 2011. gadā ir plānots ieviest darbinieku motivējoša darba samaksas sistēmu, kurai būtu jāmotivē darbiniekus strādāt labāk, tomēr attīstības plānā nav pieminēts kā „Latvijas Pasts” rūpēsies par saviem darbiniekiem un korporatīvajām iekšējām sabiedriskajām attiecībām. Lai uzlabotu reputāciju savu darbinieku acīs „Latvijas Pasts” vajadzētu veidot tādu darba vidi, lai darbinieki uzskatītu to par ļoti labu darba vietu, un varētu savu pozitīvo vērtējumu izklāstīt arī ārpus uzņēmuma sienām. Nodrošinot darba vidi, kas būtu pieprasīta, labi novērtēta un ieteikta kā darba vieta, uzņēmums piesaistītu profesionālākus un rūpīgākus darbiniekus, kas spētu uzlabot uzņēmuma reputāciju, jo zinoši darbinieki spētu labāk pārstāvēt uzņēmumu. Veicot regulāras aptaujas darbinieku vidū, būtu iespējams noteikt darbinieku domas par uzņēmumu un pilnveidot trūkumus. Iegūstot arvien labākus aptaujas rezultātus varētu pozitīvāk vērtēt arī visa uzņēmuma reputāciju.
Veicot pētījumus ne tikai darbinieku vidū, bet arī sabiedrībā var noskaidrot kāda „Latvijas Pasts” reputācija ir sabiedrībās acīs. Veicot, piemēram, apmierinātības pētījumu par „Latvijas Pasts” sniegto pakalpojumu kvalitāti, var novērtēt kāda ir darbinieku attieksme pret klientu, kas ir ļoti svarīgi uzņēma reputācijai. Vairākas aptaujas var arī norādīt uz vēl esošajiem trūkumiem Pasta darbībā un ko uzņēmumam būtu nepieciešams pilnveidot.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register