Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:655845
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.04.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kosmētikas nozare    4
2.  M.Portera konkurences rombs    6
2.1.  Faktoru nosacījumi    7
2.2.  Pieprasījuma nosacījumi    8
2.3.  Saistītās un atbalsta nozares    9
2.4.  Uzņēmumu stratēģija un konkurences vide    9
2.5.  Citi faktori, kuri ietekmē pamatfaktorus    10
  Secinājumi un priekšlikumi    12
  Bibliogrāfiskais saraksts    13
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
Pētot nozari kopumā tika secināts, ka kosmētikas nozarē gan Latvijā, gan ārvalstīs ir ļoti daudz ražotāju un pārstāvju.
Bioloģiskās kosmētikas nozare tikai attīstās, darba autore uzskata, ka tieši zīmols Madara ir pirmais, kurš veiksmīgi iekarojis tirgu Latvijā šajā sfērā.
Nozarē visvecākais uzņēmums ir „Dzintars”, bet salīdzinoši visjaunākais – zīmols „Madara”.
Vērtējot uzņēmumus pēc faktoru nosacījumiem, jāsecina, ka lielāks potenciāls konkurēt ārvalstu tirgū tomēr ir „Dzintaram”, jo jau pašlaik tam ir stabils noiets ārvalstīs, bet zīmols „Madara” vēl tikai domā par šādu iespēju. Lai noteiktu precīzāk būtu jāveic padziļināta izpēte finanšu resursiem, jo, lai ieviestu produktu ārvalstīs ir nepieciešams liels kapitāls, kā arī pieprasījums.
Vadoties no nākotnes pieprasījuma viedokļa, tad jāuzsver, ka no šāda viedokļa zīmolam „Madara” ir lielas priekšrocības uz pieprasījumu nākotnē, jo tagad patērētāju vidū ir tendence izmantot bioloģisku kosmētiku.
Pētot saistītās un atbalstošās nozares jāsecina, ka uzņēmumi ir vienādi lielās pozīcijās, rūpīgi izvēlas savus piegādātājus, kā arī cītīgi darbojas savā nozarē un to attīsta.
Vērtējot uzņēmumus var secināt, ka A/S „Dzintars” no darbinieku viedokļa ir krietni vien lielāks par zīmolu „Madara”, kā arī A/S „Dzintaram” gadu gaitā ir izstrādāti vairāki mērķi nekā zīmolam „Madara”, bet tas nepierāda to, ka zīmols „Madara” būtu sliktāks. Tas parāda, ka zīmolam „Madara” ir mazāks ražošanas apjoms nekā A/S „Dzintars”.
Darba autore uzskata, ka dotajā momentā krietnu soli priekšā konkurētspējas ziņā ir A/S „Dzintars”, bet, ja ārvalstu tirgū iesaistīsies arī zīmols „Madara”, tad zīmols var kļūt par vienu no konkurētspējīgākiem zīmoliem pasaulē.

Priekšlikumi
Darba autore zīmola „Madara” vadībai mēģināt izstrādāt pārdošanas stratēģiju kādā no izvēlētajām ārvalstīm, kurās būtu noiets bioloģiskai kosmētikai.
Darba autore uzskata, ka būtu jāpalielina ražošanas un darbinieku apjoms, lai nodrošinātu pieprasījumu kādā no izvēlētajām ārvalstīm.
Konkurētspējas nolūkos uzņēmumam būtu jāseko līdzi inovatīvu produktu ieviešanai pašmāju tirgū, gan ārvalstu tirgū.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register