Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:579512
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.11.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Vizuālā tēla loma interpersonālajā komunikācijā    4
1.1.  Paškoncepcija    4
1.2.  Vizuālā tēla loma interpersonālajā komunikācijā    4
1.2.1.  Subkultūras    4
1.2.2.  Darba intervijas    5
1.2.3.  Sporta fani    5
2.  Krāsu nozīme komunikācijas procesā    6
2.1.  Krāsu ietekme    6
2.2.  Krāsu nozīme    6
2.3.  Krāsu salikumi    8
  Secinājumi    9
  Izmantotā literatūra    10
Extract

Secinājumi
Krāsas apkārtējā vidē spēj ietekmēt cilvēku komunikācijas procesu, nonākot cilvēka uztverē un interpretācijā. Krāsas apģērbā darbojas kā neverbāls kods, kurš var parādīt, piemēram, cilvēka noskaņojumu vai attieksmi pret dzīvi (dzīvīgie, drūmie toņi). Protams, nevar apgalvot, ka ar krāsu apģērbā vienmēr tiek nodots kāds neverbālais kods, bieži cilvēki velk to, kas viņiem vienkārši piestāv.
Krāsa palielina pašapziņu, kas ir nepieciešama veiksmīgai komunikācijai. Pašapziņas ietekmē cilvēks izveido savu vizuālo tēlu, toties radot šo tēlu, loma ir krāsām, kuras pielieto. Piemēram, darba intervijās ir jāievēro formāls un lietišķi piezemēts stils, subkultūru pārstāvji izmanto krāsas un simbolus, lai izpaustu savu veidolu, toties sporta faniem savas favorīta komandas krāsas ir simbols, kurš parāda, ko viņi atbalsta.
Ir dažādas dzīves situācijas kā, piemēram, darba intervijas, kurās apģērba krāsai ir liela nozīme, lai cilvēks varētu panākt sev vēlamo rezultātu. Arī tādās tradicionālās ceremonijās kā kāzas un bēres, ir sabiedrībā pieņemtas normas, kuras nosaka, kādas krāsas apģērbs attiecīgajā reizē būtu jāvelk mugurā.
Krāsas var gan labvēlīgi, gan nelabvēlīgi ietekmēt cilvēka psihi un komunikāciju. Par krāsām, kas labvēlīgi ietekmē komunikācijas procesu, var uzskatīt zilo, zaļo, dzelteno, arī pelēko. Par nelabvēlīgām krāsām var uzskatīt sarkano, tās trauksmainības dēļ. Pēc krāsām apģērbā var spriest par cilvēku, ar kuru ir gaidāma komunikācija, un arī paredzēt, vai šī interpersonālā komunikācija izrādīsies veiksmīga vai gluži otrādi – neveiksmīga.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1327037
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register