Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:414563
 
Evaluation:
Published: 05.06.2006.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
  Krāsas psiholoģiskā nozīme reklāmā   
  Laku krāsas   
  Der zināt!   
  Reklāmas darbu dzīves cikls   
Extract

Referāta tēma – Krāsu nozīme reklāmā. Mūsdienās reklāmas produkti ir ļoti populāri. Ar reklāmas produktiem ik viens var izteikt savas vēlmes, fantāzijas, jebko kas ik vienam no mums ienāk prātā.
Mūsu referāts ir vairāk balstīts ne uz krāsu kā toni, bet mēs vairāk rakstām par to kā reklāmas produkti tiek izgatavoti, kāds ir to dzīves cikls, kāda nozīme tajā visā ir krāsām, krāsas stiprinātājiem, lai reklāmas produkti saglabātos pēc iespējas ilgāk un tā vizuālais izskats nemainītu savu sākotnējo izskatu.
Mēs konsultējāmies tipogrāfijā, kas ražo reklāmas produkciju no papīra. Mūsu mērķis bija uzzināt kā reklāmas produkti tiek izgatavoti, nodrukāti, pēc kādiem faktoriem nosaka cenu, kāds papīrs ir vislabākais reklāmas produkcijas drukāšanai.
Darbā tiek rakstīts kā tiek izgatavoti tādi reklāmas produkti kā vizītkartes, bukleti, vobleri, skrejlapas, brošūras, uzlīmes. Kā krāsas tiek saliktas kopā lai izveidotu attēlus un krāsu pleķus uz reklāmas materiāla.
Vēl mēs rakstam par lakām, kas ir neatņemama sastāvdaļa, lai reklāmas produkts izskatītos labāk, lai tam nespētu kaitēt nekādi ārējie apstākļi, lai papīrs nenobružātos – visam tam izmanto laku.
Darba prezentācijā mēs rādīsim reklāmas produktus, pastāstīsim, kā tas ir ticis izgatavots, kā ir sadalītas krāsas, kādi darbi veikti līdz galapunktam – nodrukātam darbam.
Parasti, kad redzam reklāmas bukletus, reti aizdomājamies, ar kādu mērķi tie ir veidoti, cik cilvēku ir strādājuši, lai bukletos un iespiedreklāmā ietvertu piedāvātā misiju, pamatnostādenes vai vienkārši izveidotu tos vizuāli pievilcīgus un uzmanību piesaistošus.
Lai ar kādu mērķi tā būtu veidota, nevar noliegt – tā ir radīta, lai nestu kādu ziņu mērķauditorijai un visiem, kas to uzlūko. Un šajā sakarā rodas jautājums – cik lielā apjomā un ar kādu mērķi nodrukātās reklāmas simbolikā parādās vizuālās komunikācijas elementu – līnijas formas un krāsas izmantošana.
Pievēršot uzmanību iespiestajai reklāmai, var pamanīt, ka krāsas tajās tiek izvēlētas un veidotas tā, lai iedarbotos uz cilvēka psihi, uztveri, piesaistot uzmanību, radot asociācijas, emocijas, un vienlaikus paustu informāciju un pamatbūtību mērķauditorijai.
Krāsas ļoti spēcīgi spēj iedarboties un cilvēka psihi un reakcija uz krāsām ir emocionāla.
Gaismas pamatkrāsas jae primārās krāsas ir sarkana, zila un dzeltena. Gaismjūtīgās substances cilvēka acs tīmeklī optimāli reaģē uz šīm krāsām.
( Zridziņa 1995 ).…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1153732
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register